Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیمان و آرد استان عنوان کرد: تامین نیاز بازار استان به سیمان خط قرمز است و ضروری است شرکت سیمان خمیر با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه تحقق این مهم را دنبال کند.

وی افزود: با همه توان و ظرفیت از فعالیت صنایع در استان با رفع موانع و مشکلات احتمالی حمایت می شود ولی ضروری است صنایع نیز ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استانها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با وجود شرکت‌های بزرگ حمل و نقل و در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان پذیرفته نیست.

حیدری بیان داشت: مردم هرمزگان از مزایای استقرار صنایع مختلف در استان بهره مند شوند، شرکت سیمان خمیر یکی از صنایعی است که انتظار است سیمان را قیمت متعارف و مناسب در مناطق مختلف استان توزیع کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان ارائه کنند. سپردن حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف استان به شرکتی قوی بسیاری از مشکلات این بخش را مرتفع می کند.

حیدری افزود: نظارت بر عاملان توزیع سیمان در هرمزگان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه دستگاه های مسئول وظیفه مهمی دارند. فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

وی همچنین گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهرها و روستاهای استان از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مدیریت تامین، توزیع و عرضه آرد و نان در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد چرا که آرد سرمایه ملی و محصولی مهم در سبد خانوارهای ایرانی است و ضروری است از این سرمایه مهم به صورت ویژه صیانت شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حیدری معاون استاندار هرمزگان بندرعباس فعالیت نانوایی ها مناطق مختلف حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشدارهای زرد و نارنجی که طی روزهای اخیر صادر شده است به هیچ عنوان جای سهل‌انگاری ندارند و مردم بایستی هوشیاری کامل خود را حفظ کنند و نسبت به هشدارها حساس باشند.

وی افزود: در شرایط هشدار جوی قرار گرفتن و تردد در مسیل‌ها بسیار خطرناک است و مردم باید به جد از آن پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: به دلیل مخاطرات تندبادهای لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی که امکان بروز رعد و برق‌های مهیب نیز وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: ضرورت دارد مردم در اکثر نقاط استان و به ویژه جزایر از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و تفریحات دریایی نیز به طور کامل ممنوع شود ضمن اینکه شناورهای مسافربری، تجاری و صیادی نیز اجازه تردد در شرایط هشدار جوی را ندارند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها گفت: طی امروز و فردا احتمال آب گرفتگی معابر شهری و برون شهری به ویژه آب نماها، حرکت سیلاب در رودخانه‌های بالادستی، سقوط تیرهای برق وجود دارد.

کد خبر 6094884

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد