Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: استفاده از ماسک به شکل چشمگیری بین رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه افزایش یافته است که نشان‌دهنده پایبندی مردم به مصوبات و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کروناست.

وی افزود: پلیس راه ضمن نظارت جدی بر موضوع استفاده از ماسک توسط رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه با معدود کسانی که مقررات بهداشتی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی‌زاده یادآور شد: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی ریختن هرگونه زباله، ضایعات و اشیا مانند ماسک و همچنین آب دهان از درون خودرو به وسیله راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه ممنوع بوده و برابر جدول جرائم رانندگی مبلغ ۳۰ هزار تومان جریمه دارد.

رییس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه به لحاظ اپیدمی کرونا، موضوع برخورد با این تخلفات با حساسیت خاصی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود چرا که ماسک‌های استفاده شده باید با پروتکل‌های ویژه امحا و بیرون انداختن آب دهان نیز به گسترس بیشتر بیماری در جامعه منجر می‌شود.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: شکست این بیماری و مقابله با آن با عزم همگانی و مشارکت همه دستگاه‌های ذیربط در اجرای مقررات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا میسر می‌شود و پلیس راه نیز در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار برای کمک به نهادهای بهداشتی استان استفاده می‌کند.

برچسب‌ها ایلام ماسک ویروس کرونا پلیس راهور ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ماسک ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ایلام ماسک ویروس کرونا پلیس راهور ناجا اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی