Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه فدراسیون کاراته ۴ آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه هماهنگی "رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه" عصر روز گکذشته(یکشنبه) به میزبانی فدراسیون کاراته برگزار شد.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش، وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، محمد مهدی عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران از جمله حاضرین در جلسه هماهنگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

"رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه" با هدف کمک به خانواده‌های کاراته کاهای کم برخوردار و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا سه شنبه چهارم آذرماه ساعت 14 در ورزشگاه شهید افراسیابی برگزار خواهد شد.  

همزمان با این مراسم، در برخی استان های کشور نیز "رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه" برگزار خواهد شد.

خواجوی: تجربه ملی‌پوشان کاراته کار ما را راحت می‌کند/ خیلی شاهد اُفت آنها نبودیم


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته کاراته ایران کاراته رزمایش کمک مومنانه فدراسیون کاراته همت پهلوانانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود