Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:11:43 GMT

کشف دپوی روغن موتور در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۱۹۸۷

کشف دپوی روغن موتور در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) مقادیری روغن موتور خودرو در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز کشف شد.

غلامرضا سالاری ۲۶ آبان در جمع خبرنگاران گفت: طی بازرسی انجام شده توسط گشت تعزیرات که با اخذ مجوز قضایی انجام شد، در پارکینگ منزل مذکور، تعداد ۱۲۰۰ قوطی چهارلیتری روغن موتور کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دپوی کالا در هر مکانی باید در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده باشد و در غیر اینصورت احتکار تلقی می شود، افزود: بررسی های اولیه در خصوص روغن های مکشوفه حاکی از احتکار به قصد گرانفروشی و سوء استفاده از شرایط فعلی بازار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل پرونده برای مالک روغن ها خبر داد و اضافه کرد: همزمان با تشکیل قرارگاه ربیع و افزایش نظارت ها با همکاری نهادهای نظارتی و امنیتی، مقرر شده تا پرونده محتکرین خارج از نوبت و با قاطعیت رسیدگی و مجازات های سنگینی برای سودجویان اعمال شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین از کشف ۲۴۰۰ عدد لوازم آرایشی قاچاق از یک خودروی سواری در شهرستان لار خبر داد.

سالاری با بیان اینکه مامورین نیروی انتظامی شهرستان لار طی بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، این مقدار لوازم آرایشی را کشف کرده است، گفت: راننده پژو در بازجویی های اولیه اقدام به ارائه اسناد و مدارکی کرد که طی استعلام از گمرک مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعتبار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۹۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزيرات حكومتي روغن موتور تعزیرات حکومتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو