Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر توکلی معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در تهران در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت مراکز درمانی استان تهران برای درمان بیماران کرونایی چگونه است، به فارس گفت: تقریبا حدود ۶۴۰۰ بیمار بستری داریم و ورودی و مراجعه به اورژانس ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ نفر است که از این تعداد مراجعه به اورژانس در روز، هزار بیمار بستری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار فوتی‌ها بالاست، ادامه داد:‌ تعدادی از بیماران ترخیص می‌شوند و در روز به تعداد بیمارانی که در اورژانس بستری می‌شوند و بر اساس شرایط، بخش‌ها را زیر بار کرونا برده و اضافه می‌کنیم.

معاون درمان عملیات مقابله با کرونا در تهران اضافه کرد:‌ در حال حاضر تقریبا از این ۶۴۰۰ بیمار بستری، ۱۵ درصد سهم بیمارستان‌های نیروهای مسلح، حدود ۲۵ درصد سهم بیمارستان‌های خصوصی و حدود ۱۰ درصد بیمارستان‌های تامین اجتماعی و نهادهای خاص مثل بیمارستان‌های وزارت نفت، بانک ملی و دانشگاه آزاد است و بقیه بیماران هم در بیمارستان‌های دولتی بستری هستند.

توکلی با اشاره به اینکه ۱۰۲ بیمارستان در کل استان تهران و حدود ۶۵ بیمارستان در مناطق ۲۲گانه شهر تهران زیر بار بیماران کرونایی قرار دارند، بیان داشت: همچنین بیمارستان‌های تخصصی، بیماران تخصصی خود را دارند و اگر همین بیماران مشکل و آلودگی کرونا هم داشته باشند، درمان لازم صورت می‌گیرد؛ مثل بیمار تصادفی یا ارتوپدی و...

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات لازم برای درمان بیماران با کمبودی مواجه نیستید، گفت: دارو و تجهیزات فراهم است و مشکلی در این خصوص نداریم. البته مقداری در توزیع داروی رمدسیویر مشکل داشتیم که خدا را شکر در حال حل شدن است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال