Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:22:15 GMT

مهاجم پرسپولیس در آستانه جدایی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۱۱۸

مهاجم پرسپولیس در آستانه جدایی

به گزارش ایرنا، پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی از کارشناسان و مربیان تیم به این موضوع اشاره داشتند که پرسپولیس نیاز مبرم به جذب مهاجم دارد.

پرسپولیس در حال حاضر مهدی عبدی، آرمان رمضانی، آریا برزگر و امیر روستایی را در پست مهاجم در اختیار دارد اما در شرایطی که این تیم در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است، مهاجم سرخپوشان درخواست جدایی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی که فصل گذشته از پیکان به جمع سرخپوشان اضافه شد، در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد. باشگاه پیکان قصد دارد تا این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرد اما طبق صحبت‌هایی که بین طرفین انجام شده، این بازیکن به صورت قرضی در ادامه فصل خودروسازان را همراهی خواهد کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی عبدی آریا برزگر آرمان رمضانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی عبدی آریا برزگر آرمان رمضانی باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی عبدی آریا برزگر آرمان رمضانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229598 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ابهام درباره وضعیت بازیکن مضروب حامدی‌فر!
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی