Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:19:36 GMT

پرداخت تسهیلات پرورش دام به عشایر فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۱۷۱

پرداخت تسهیلات پرورش دام به عشایر فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل عشایر فارس گفت: برای پرواربندی دام تسهیلات یکساله از محل صندوق توسعه ملی به عشایر متقاضی پرداخت می‌شود.

روح الله بهرامی اظهار داشت: این تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که در زمینه پروار بندی دام به عشایر پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه سود این تسهیلات ۱۰ درصد با باز پرداخت یکساله است، تصریح کرد: استان فارس بیش از ۲۷ هزار خانوار عشایری و سه میلیون راس دام دارد که سالانه ۲۵ درصد از گوشت قرمز استان را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی با بیان اینکه نام نویسی از عشایر متقاضی واجد شرایط در استان انجام شده است و در حال بررسی استعلامات هستیم، افزود: امسال ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات برای استان فارس در نظر گرفته شده است.

او بیان داشت: در سال ۱۳۹۸ از محل صندوق توسعه ملی بند ب تبصره ۵۲، مبلغ ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش با کارمزد ۱۰ درصد با عاملیت بانک کشاورزی به استان فارس اختصاص یافت که خوشبختانه با استقبال خوب بهره برداران و همکاری بانک کشاورزی و بهره گیری از سهم سایر استان‌هایی که امکان جذب برای آن‌ها فراهم نبوده جمعاً شصت میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان با جذب ۱۰۹ درصد صورت گرفته است.

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: استان فارس ۱۲ و نیم درصد از عشایر ایران یعنی بیشترین حجم این قشر را در خود جای و از این منظر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات پرورش دام عشایر فارس تولید گوشت قرمز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه