Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه بروجنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵ درصد برنامه‌های حرفه آموزی زندان‌ها طی سال جاری انجام شده که رقم مناسبی است و امیدواریم تا پایان سال به همه اهداف خود در این خصوص دست یابیم.

وی افزود:۳۵۰ نفر از زندانیان در استان با تمهیدات اندیشیده شده، مشغول تولید صنایع دستی هستند و آن را روانه بازار مصرف کرده و درآمدزایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌تربیتی آذربایجان‌غربی یادآور شد:درآمد اشتغال داخل زندان این افراد، بسیار قابل توجه بوده و بخشی از نیازهای اولیه خود آنان و خانواده هایشان تامین می شود.

بروجنی ادامه داد: دارندگان گواهینامه‌های مهارت آموزی که در دوره های آموزش فنی حرفه ای شرکت کرده‌اند، از تسهیلات ایجاد اشتغال بعد از آزادی بهره مند می‌شوند که همین امر، مشوقی بسیار خوب برای زندانیان برای فراگیری این آموزش هاست.

وی اذعان کرد: راه اندازی کارگاه‌های تولیدی گروهی از جمله قالیبافی، خیاطی، ماسک دوزی، نانوایی، شیرینی پزی، صنایع چوب، بسته بندی حبوبات، تابلو فرش سنتی دستی و بلوک زنی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه اشتغال زندانیان به شمار می‌رود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف زمینه اشتغال زندانیان در کشور فراهم شده و هزاران نفر از این خدمات بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه اشتغال آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم