Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تعاونی جوانان با عنوان اندیشه ورزان فرهنگ عصر جدید با موضوع تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای در استان قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجتبی ویژه دبیر موسسه مردم نهاد ره‌آورد زندگی نوین طی گفت وگویی اعلام کرد: پیرو تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تاسیس شرکت‌های تعاونی جوانان و در راستای تحقق فضای فعالیت جوانان و اشتغال زایی، موسسه مردم نهاد ره آورد زندگی نوین اقدام به ثبت و تاسیس شرکت تعاونی تولیدی محصولات فرهنگی و رسانه ای در موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی به نام اندیشه ورزان فرهنگ عصر جدید نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امید است که با فرصتی که ایجاد شده است بتوان جوانان را در عرضه های مختلف وارد نموده و قدم‌های موثری در این نوع فعالیت‌ها برداشت.

ویژه در اداکه گفت: امید است با حمایت سازمان و ادارات بتوان فرصت ایجاد شده را به سوی اشتعال زایی و تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای در موضوع بسیار مهم سبک زندگی ایرانی اسلامی به نحو احسنت بر مبنای گام دوم انقلاب پیش برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت تعاونی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود