Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:08:18 GMT

فرمانده قرارگاه خاتم فردا به اردبیل سفر می‎ کند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۲۲۲

فرمانده قرارگاه خاتم فردا به اردبیل سفر می‎ کند

نیکزاد گفت: سردار «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

«علی نیکزاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سردار «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از پروژه های در حال احداث مانند نیروگاه سیکل ترکیبی، چهار خطه کردن جاده مشگین شهر، آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری اردبیل، فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی اردبیل و چهار خطه کردن جاده سرچم، از جمله برنامه های این سفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امیدواریم با جلب مشارکت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) روند توسعه استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص سفر به اردبیل بازدید از پروژه های عمرانی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل

ایسنا/اردبیل بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان اردبیل، سامانه بارشی جدیدی از عصر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا اواخر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت وارد استان اردبیل می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در تمامی مناطق استان اردبیل، وزش تندبادهای موقتی؛ بارش متناوب باران (گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق)؛ رخداد تگرگ بویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه‌ها و بارش برف در ارتفاعات بویژه در ارتفاعات سبلان انتظار می رود.

آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری؛ سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی؛ برخورد صاعقه در دامنه کوه ها؛ لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی از مخاطره های جوی این رویداد خواهد بود.

به هموطنان توصیه می شود؛ از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند و عشایر منطقه جهت جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع اطلاع رسانی شود؛ به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی جهت پیشگیری از خسارت توجه شود، احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات مورد انتظار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی