Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یکی از مشکلات موجود در استان ایلام، کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز است که ظرف ۲ هفته آینده این مشکل را برطرف می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، قاسم جان‌بابایی صبح امروز در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت بیماران و خدمات درمانی استان ایلام اظهار داشت: ارائه خدمات به بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان ایلام براساس پروتکل‌های درمانی به نحو ممکن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یکی از مشکلات موجود در استان، کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز است که ظرف 2هفته آینده این مشکل را برطرف می‌کنیم.

ساختار درمانی ایلام جوابگوی سیل مبتلایان‌ کرونا نیست/ ضرورت تعطیلی 2هفته‌ای استان آنچه که باید درباره خطرات ویروس کووید 19 بدانیم/40 درصد ناقلان کرونا هیچ علامتی ندارند‌ رئیس سازمان بسیج خبر داد؛ آغاز طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در هفته بسیج

وی تجهیز بیمارستان شهرستان‌های سرابله و دره شهر به دستگاه اکسیژن ساز را مورد اشاره قرار داد و افزود: علاوه بر تجهیز این مراکز، آنچه ضروری است نیاز استان به دستگاه "سی‌تی‌اسکن" است که 4 شهرستان ایلام از این امکان حیاتی برخوردار نیستند و تلاش بر آن است تا این 4 شهرستان تا پایان سال 99 به دستگاه "سی‌تی‌اسکن" مجهز شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که "علت افزایش مرگ‌های ناشی از کرونا در کشور و به‌طور ویژه ایلام چیست؟" گفت: این موضوع را باید خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز درمانی بررسی کنید نه در داخل آنها؛ یکی از مهمترین دلایل افزایش مرگ‌ومیر بیماران کرونایی، مراجعه دیرهنگام به بیمارستان‌ها است.

جان بابایی به افزایش تعداد مبتلایان اشاره و خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک و حضور در تجمعات دلایل افزایش تعداد مبتلایان است.

انتهای پیام/180/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد