Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان، سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، صبح امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات هاشمی، مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی قدردانی و غلامرضا روشان به عنوان سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد.

مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی در این مراسم با تشکر از همه مسئولان استان بیان کرد: معتمدیان، استاندار سابق خراسان جنوبی 370 میلیون تومان در بحث آزادسازی زندانیان کمک کرد.

معاون سازمان زندان‌ها در بیرجند: نگاه جامعه باید به زندانی در جهت بازپروری عادلانه باشدزندان‌های استان خراسان جنوبی کمترین چالش را در شیوع کرونا داشتندتفاهم‌نامه فدراسیون ورزش همگانی با سازمان امور زندان‌ها

هاشمی یادآور شد: در صدا و سیمای خراسان جنوبی در همه زمینه‌ها به اندازه ده سال تولید محتوا شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی پرتلاش در خراسان جنوبی بی نظیر است خاطرنشان کرد: رسالت ما، رسالت اصلاحی و تربیتی است و این افتخار بنده است که به عنوان یک زندان‌بان در جامعه خدمت کنم.

غلامرضا روشان، سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با یاری خدا و همه شما بزرگواران در مسیر خدمت به خلق الله گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سازمان زندان‌ها با اهداف عالی خدمت می‌کنیم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در مسیر اصلاح و تربیت با تمام توان گام برداریم.

انتهای پیام/255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی