Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت:‌ بسیاری از مشکلات ما حل شده و البته با مدیرعامل هم مشکلی نداشتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم درباره به سامان رسیدن وضعیت این تیم اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است. پس از صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر اتفاق هایی رخ داد که اگر این مسائل زودتر رخ می‌داد وضعیت به این شکل نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تغییرات مدیریت، هیات مدیره و عوامل باشگاه زمان لازم برای نقل و انتقالات را از دست دادیم تا اینکه حدود یک هفته تا 10 روز قبل از اولین دیدار ما در لیگ برتر هیأت مدیره تعیین شد. یک هفته قبل از آن هم مدیرعامل مشخص شده بود.

وی گفت: مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره گناهی نداشتند زیرا انجام دادن کار در این پنج شش روز سخت بود. مسائل زیادی از قرارداد بازیکنان مانده بود و من با یکی دو تن از عوامل باشگاه کار را اداره کردیم. یک هفته قبل از شروع بازی ها قراردادها ثبت و قانونی نشده بود و مسائل دیگری هم بود.

سرمربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: الحمدلله اعضای جدید هیأت مدیره که نفرات قوی هستند پس از بازی با نساجی چندین بار جلسات مختلفی گذاشتند. خدا را شکر مشکلات تیم را حل کرده و روز گذشته هم سر تمرین آلومینیوم حاضر شدند. از اعضای هیأت مدیره برای رفع مشکلات تشکر می‌کنم. هدف ما این بود زحماتی که برای صعود تیم کشیده شده با دستان خود هدر ندهیم و این تیم در لیگ برتر هم به موفقیت برسد.

خطیبی درباره اینکه آیا مشکلاتش با سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم حل شده توضیح داد: عباسی در هنگام ورود به باشگاه حق امضا نداشت. با وی مشکلی نداشتم و از بابت کارهای باقی مانده ناراحت بودم.

وی درباره اظهار نظر قبلی اش مبنی بر اینکه عباسی حاضر نیست به تیم سر بزند، عنوان کرد: قبل از بازیها انتظار داشتم عباسی بالا سر تیم و بازیکنان بیاید و مشکلات را ببیند. صحبت این بود وی در تهران مشغله کاری داشت و می‌خواست ابتدا آنها را حل کند. این مسائل انجام شد و اکنون در اراک و بالای سر تیم و باشگاه حضور دارد.

سرمربی تیم آلومینیوم درباره اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید آیا به اهداف خود در نقل و انتقالات رسیده، گفت: باز هم از اعضای هیأت مدیره که پس از بازی با نساجی برای رفع مشکلات چندین تماس با من داشتند، تشکر می‌کنم. به آنها گفتم تیم از لحاظ بازیکن مشکل دارد. نمی‌توانستیم بازیکن تیم دیگری را جذب کنیم زیرا با باشگاه خود قرار داد داشتند. نفراتی که به تیم ما آمدند قراردادی با سایر تیم ها نداشتند و سعی کردیم روی آنها بیشتر کار کنیم. الحمدلله باشگاه 4 بازیکن جدید برای ما جذب کرد.

خطیبی ادامه داد: اکنون شرایط تیمی را پیدا کرده‌ایم. قبل از آن 16، 17 بازیکن داشتیم. بحث کرونا هم امکان دارد مشکلاتی را برای ما در طول فصل ایجاد کند و با ابتلای یک بازیکن به کرونا تعداد نفراتی را که داریم کاهش پیدا کند. خوشبختانه درخواستهای ما عملی شد. البته در مورد یکی دو بازیکن بحثهای جزئی وجود دارد که آن هم برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند نفرات جدید از لحاظ فنی و بدنی با ما هماهنگ نیستند و در یک هفته نمی‌توان آنها را از لحاظ فنی و تاکتیکی به آمادگی رساند اما قول می‌دهم آلومینیوم تا یک ماه دیگر انتظارات مردم اراک کادر فنی و مجموعه ایرالکو را تأمین می‌کند.

سرمربی تیم آلومینیوم درباره لزوم حمایت از باشگاه آلومینیوم توضیح داد: مدیران قبلی باشگاه پس از صعود تیم به لیگ برتر گفتند آلومینیوم را واگذار می‌کنیم اما باید از این تیم متعلق به شهر اراک حمایت می‌شد. اکنون قرار شده آلومینیوم دراختیار مجموعه ایرالکو باشد. عوامل استانی هم زحمت کشیدند و با تمام قدرت از تیم حمایت می‌کنند. روز گذشته اعضای هیأت مدیره با مجموعه کارکنان ایرالکو سر تمرین آمدند و به ما قول دادند تیم را با تمام قدرت حمایت می‌کنند.

خطیبی تصریح کرد: انتظار 17، 18 ساله اراک برای صعود تیم به لیگ برتر به پایان رسید و از این به بعد همه باید حمایت ها صورت بگیرد. در حال حاضر بسیاری از مشکلات برطرف شده است. روز گذشته هم گفتم احساس می‌کنم امروز اولین روز سرمربیگری من در تیم آلومینیوم اراک برای فصل جدید است.

وی افزود: قبل از آن تمرکز فنی نداشتم اما از روز گذشته کارهای فنی را شروع کرده و قطعا هم باید اینگونه باشد سرمربی طبق کار حرفه‌ای خود روی مسائل تاکتیکی و فنی تمرکز داشته باشد و امیدوارم بتوانم این موضوع را در آلومینیوم جا بیندازیم. عزیزان باید از تیم حمایت کنند که این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در گفت و گو با رادیو تهران درباره تعویق رقابتهای هفته دوم لیگ برتر به دلیل شرایط خاص کرونا گفت: با مسئولان سازمان لیگ امروز صحبت کردم تا برای تمرینات تیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. اعلام کردند تاکنون بحث خاصی وجود ندارد و بازی های هفته دوم برگزار می‌شود. البته احتمال دارد پس از پایان این هفته بازیها به تعویق بیفتد که البته آن هم تاکنون مشخص نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم آلومینیوم هیأت مدیره روز گذشته لیگ برتر صعود تیم یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن