Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان از سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه شروع و طی چهار روز با برگزاری ۱۲ دیدار در تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیگیری شد. 

دور اول مرحله رفت این مسابقات نیز از ۱۹ مهر و با حضور ۱۲ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شد. 

در پایان رقابت‌های مرحله رفت لیگ برتر هندبال تیم نیروی زمینی شهید شاملی با چهار برد در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار گرفت و در گروه دوم نیز تیم مس کرمان مدعی قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر با چهار برد در صدر گروهش ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص برگزاری این رقابت‌ها، اظهار داشت: دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان‌ماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و تیم‌ها در این دوره نیز موظف بودند که قبل از آمدن به تهران تست PCR دهند. 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ در روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه نیز تست دادند و کمترین میزان مبتلا را داشتیم که حتی از دور اول هم این تعداد کمتر بود. ۱۲ تیم در این دوره حضور داشتند و این مسابقات در چهار روز به بهترین شکل ممکن و با بروز کمترین مشکل برگزار شد.  

رییس فدراسیون هندبال در مورد برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال، عنوان کرد: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتیم و منتظر هستیم که ببینیم وضعیت به چه شکل خواهد بود. هفته آینده تصمیم خود را مبنی بر برگزاری دور برگشت به صورت ۱۰ روزه و در یک مرحله یا برگزاری لیگ مانند دور رفت و در دو مرحله را اتخاذ خواهیم کرد. 

پاکدل درباره برگزاری لیگ برتر هندبال زنان نیز، گفت: این مسابقات قرار است در مشهد و به صورت متمرکز برگزار شود. این رقابت‌ها در حال حاضر حدود یک هفته به تعویق افتاده است. مبتلا شدن به کرونا اجتناب‌ناپذیر است اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که لیگ‌هایمان را با کمترین مشکل برگزار کنیم. البته تیم‌ها باید خودشان هم مراقبت شدیدی داشته باشند و تمامی پروتکل‌های اعلام شده را با دقت رعایت کنند. 

برچسب‌ها فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال قاسم سلیمانی اخبار کنکور لیگ برتر هندبال مرحله رفت رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی