Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@08:09:04 GMT

بررسی آخرین وضعیت بورس در فراکسیون انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۴۵۵

بررسی آخرین وضعیت بورس در فراکسیون انقلاب

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: در این نشست با حضور تمامی اعضای هیئت رئیسه، اولویت هایی که باید در دستورکار فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب قرار بگیرد مشخص شد.

وی با بیان اینکه حل مسائل اقتصادی و معیشتی از اولویت‌های فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب است، افزود: برهمین اساس در این جلسه مقرر شد فردا (سه‌شنبه ۲۷ آبان) در جلسه مجمع عمومی فراکسیون که در محل صحن مجلس برگزار می‌شود آخرین وضعیت بازار سرمایه با حضور کارشناسان این حوزه و برخی از مسئولان سازمان بورس بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب بیان داشت: به دلیل سوء مدیریت‌ها و سیاست‌های غلط وزارت اقتصاد، نوساناتی در بازار سرمایه ایجادشد  و به تبع آن شاخص بورس ریزش داشت که بر اثر آن بخشی از سرمایه های مردم از بین رفت. در نشست مجمع عمومی فراکسیون این مسائل را بررسی و و در صورت نیاز به اصلاح در قوانین در جهت بهبود اوضاع اقدام خواهیم کرد.

یوسفی تصریح کرد: در جلسات بعدی مجمع عمومی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب سایر مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه را بررسی و با استفاده از ظرفیت‌های مجلس در جهت رفع آنها گام خواهیم برداشت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بورس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی نماینده فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد