Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:51:07 GMT

سرود ملی پرتغال به روایت کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۲۸۱۹

سرود ملی پرتغال به روایت کریستیانو رونالدو

حرکت جالب کریستیانو رونالدو در زمان خواندن سرود ملی کشورش در دیدار پرتغال- فرانسه که خنده هم‌تیمی‌هایش به خصوص برناردو سیلوا را به دنبال داشت خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه که پرتغال و فرانسه در لیگ ملت‌های یوفا در شهر لیسبون و در استادیو دا لوز به مصاف هم رفتند پیش از شروع مسابقه و در زمان پخش سرودهای ملی دو تیم، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتغال با شکل خواندن سرود ملی کشورش خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با توجه به عدم حضور تماشاچی‌ها در استادیوم به دلیل شرایط کرونایی، سکوت سکوها فرصتی بود تا تماشاچیان تلویزیونی بتوانند نوع خواندن سرود ملی توسط ستاره‌های محبوب شان را به دقت بشنوند. به همین خاطر بود که خواندن سرود ملی پرتغال توسط کریستیانو خبرساز شد.

 

 

زمانی که پخش سرود ملی پرتغال آغاز شد دوربین تلویزیونی ابتدا فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال را نشان داد و سپس روی کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش زوم کرد. درحالیکه رونالدو و هم تیمی‌هایش با صدای بلند در حال خواندن سرود ملی کشورشان بودند، رونالدو زمانی که متن سرود برای لحظاتی متوقف می‌شود تا تنها صدای موسیقی به گوش برسد، موسیقی سرود ملی را هم با دهانش شبیه‌سازی کرد تا صدای او به این حالت به گوش برسد " دا دا دا دا".

 

این حرکت رونالدو برای هم تیمی‌هایش جالب بود و به خصوص برناردو سیلوا نتوانست جلوی خود را بگیرد و خنده‌هایش در تصاویر مشخص بود. حتی خود رونالدو هم لبخندی بر لب داشت ولی به هر حال پرتغالی ها خواندن سرود ملی شان را بدون مشکل دیگری به پایان رساندند.

 

 

یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو خواندن سرود ملی هم تیمی هایش ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ