Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به هیچ وجه آمار سازی نباید داشته باشید چون از جمله بر اساس آمارهای شما فرمانداران، آقای نمکی و همکارانش تصمیم می گیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: به فرمانداران می گویم موضوع سلامت، اولویت اول است، لذا از تمام ظرفیت ها برای مبارزه با کرونا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قوه قضاییه هم بخاطر همکاری دادستان ها برای حمایت از اعمال محدودیت ها تشکر میکنم.
وی ادامه داد: فرمانداران باید هر روز ، جلسه خاص این موضوع را داشته باشند و هماهنگی ها را انجام دهند. یک سیستم ارتباطی آماده می شود که فرمانداران باید در آن شرایط و تصمیمات را اطلاع دهند.
رحمانی فضلی گفت باید فرمانداران چک لیست داشته باشند و کارها را با دقت دنبال کنند. تصریح می کنم، تجمعی نباید باشد، هیچ رودربایستی با هیچ دستگاه یا فردی نداشته باشید و اگر موردی بود که توان ممانعت ندارید، بگویید وزیر کشور دستور داده است.
وزیر کشور گفت: به هیچ وجه آمار سازی نباید داشته باشید چون از جمله بر اساس آمارهای شما فرمانداران، آقای نمکی و همکارانش تصمیم میگیرند.
وی اضافه کرد: از همه ظرفیت های مردمی باید در روند مبارزه با بیماری  استفاده شود. تشکیل میز خدمت را بررسی کنید اگر دستاورد خوبی دارد بگویید تسری یابد. از اصناف ضعیف حمایت کنید.
رحمانی فضلی گفت: چرا اعلام می‌شود که بانک‌ها 90 درصد پروتکل‌ها را رعایت کرده اند؟ آلودگی به این ویروس از یکی دو درصد تخلف به وجود می‌آیند، باید به بانک‌ها دستورالعمل داده شود و اگر تخلف کردند مانند واحدهای صنفی، بانک‌های متخلف هم پلمب شود، می‌توان برای عملکرد بهتر بانک‌ها در این زمان به عنوان مثال ساعت کاری آنها را بیشتر کرد.
وی افزود: ممنوعیت ورود اتباع بیگانه را در دستور کار داریم، تلاش می‌کنیم ورود اتباع کاهش پیدا کند، آنهایی که بدون مجوز هستند در اسرع وقت عودت داده شوند و آنهایی که قانونی هستند می‌توانند مانند دیگر مردم کشور خدمات را بگیرند.


خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر کشور داشته باشید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در بخشی از گفتگو در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885779

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود