Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نارگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهید قندی امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای مس کرمان مهمان این تیم است که توانسته قدرت خود را بارها به همگان در فوتبال اثبات کند.

وی ادامه داد: مس در سال ۱۳۷۶ شکل گرفته و در حیات۲۳ ساله خود هشت فصل لیگ برتری بوده که در این مدت سومی لیگ برتر و نایب قهرمانی جام حذفی کشور را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: این تیم حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجربه کرده و در فصلی که با السد و الهلال هم گروه بوده توانسته به مرحله حذفی بالاترین سطح فوتبال آسیا صعود کند.

نارگانی خاطر نشان کرد: مس این فصل با هدایت مهاجری سرمربی نام آشنای فوتبال ، بازیکنان لیگ برتری زیادی را نظیر عظیم گوک از استقلال، ماهان رحمانی از پیکان، سلمان بحرانی از شاهین و میلاد غریبی سابقا پرسپولیسی را به جمع ستاره‌های فصل گذشته اضافه کرده است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

برچسب‌ها فوتبال کرمان یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان یزد فوتبال کرمان یزد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور