Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از رشد ۲۷ درصدی وصولی این سازمان در هفت ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۵ هزار میلیارد ریال از جریمه‌ها وصول شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن عسکری در ارایه آمار هفت ماهه نخست سال ۹۹ سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۳۰۹ هزار و ۸۲۴ پرونده در سازمان تشکیل شده که پرونده‌های وارده سال ۹۸ در همین بازه زمانی ۳۱۹ هزار و ۸۷۰ پرونده بوده که ۲۴۰ هزار و ۶۶۰ مورد از پرونده‌های وارده مربوط به حوزه کالا و خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تعداد پرونده‌های مختومه تصریح کرد: در سال جاری ۳۱۴ هزار و ۵۷۹ پرونده مختومه شده که تعداد پرونده مختومه در سال گذشته ۳۲۳ هزار و ۵۷۳ پرونده بوده است و این مساله بیانگر کاهش ۳ درصدی پرونده‌های مختومه در سازمان است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد مبلغ محکومیت متخلفان در سال جاری بیان کرد: این مبلغ در هفت ماهه نخست امسال، ۴۳ هزار میلیارد ریال بوده در حالی که میزان محکومیت در بازه زمانی مشابه سال گذشته ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده است که این رقم بیانگر رشد ۳۷ درصدی محکومیت متخلفان می‌باشد.

عسکری افزود: همچنین ۵ هزار میلیارد ریال از جریمه‌ها وصول شده است در حالی که در بازه زمانی سال گذشته، ۴ هزار میلیارد ریال وصول شده بود که مقایسه این دو آمار نشان دهنده ۲۷ درصد رشد وصولی‌ها است.

وی در مورد پرونده‌های استانی سازمان تعزیرات از محکومیت ۷۷ میلیاردی برای نگهداری چوب و ذغال قاچاق در اصفهان خبر داد و گفت: پرونده کشف ۱۶۲ هزارو ۲۰  کیلوگرم چوب بلوط قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال و ۳ هزارو ۱۵۰ کیلوگرم ذغال بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال تشکیل شد که توسط مامورین از انبار فردی در یکی از روستاهای اصفهان کشف گردیده بود و به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع گردید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی از اهمیت ویژه‌ای در رسیدگی‌های تعزیرات حکومتی برخوردار است، شعبه مذکور پس از رسیدگی قاطع به پرونده، علاوه بر صدور حکم ضبط کالاهای کشف شده، متهم پرونده را به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرداخت بیش از ۷۷ میلیارد ریال جریمه نقدی، در حق صندوق دولت محکوم کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعزیرات سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی سازمان تعزیرات حکومتی هزار میلیارد ریال هفت ماهه نخست نخست سال ۹۹ بازه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری