Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@09:57:18 GMT

افزایش ۵۰ درصدی تردد خودروها در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۳۳۹۵

افزایش ۵۰ درصدی تردد خودروها در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید رنجبر دراین باره گفت: با رصدهای کارشناسان پلیس راهور از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران مشاهده می شود سطح و ساعت ترافیک در شهر تهران پس از اعلام ساعت تعطیلی صنوف از ساعت ۱۸ تغییر کرده است و ترافیک پایتخت پس از اعلام محدودیت های فعالیت صنوف به دو بخش تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور توضیح داد: بخش اول ترافیک مربوط به ساعت شش صبح تا ساعت ۱۵ است و در بخش دوم ترافیک از ساعت ۱۵ الی ۲۱ است که حجم ترافیک در بخش دوم بیشتراست به طوریکه در بخش دوم ترافیک شاهد افزایش ۵۰ درصدی حجم تردد خودروها هستیم که از رانندگان تقاضا داریم از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان سفرهای درون شهری خود را مدیریت کنند تا شاهد کاهش حجم تردد خودروها و کاهش ترافیک در این بخش باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است