Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:58:12 GMT

هشدار به ژیرو: باید در چلسی بیشتر بازی کنی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۳۴۵۱

هشدار به ژیرو: باید در چلسی بیشتر بازی کنی

دیدیه دشان سرمربی فرانسه به مهاجم این تیم اولیویه ژیرو هشدار داد تا زمانی که در باشگاهش بیشتر بازی نکند در تیم ملی به میدان نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی فرانسه که با پرسشهایی درباره علت بازی دادن به آنتونی مارسیال به جای اولیویه ژیرو در بازی اخیر فرانسه مواجه شده بود با هشداری ضمنی به این ستاره فرانسوی گفت تا زمانی که ژیرو در باشگاهش چلسی بیشتر بازی نکند احتمال بازی کردنش در تیم ملی کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژیرو هفته گذشته در جریان دیدار دوستانه فرانسه مقابل فنلاند به میدان رفت تا صد و سومین بازی ملی اش را در کارنامه ثبت کند. اما روز شنبه در بازی مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های یوفا دیدیه دشان به جای او آنتونی مارسیال را به عنوان مهاجم فیکس به میدان فرستاد.

 

دشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای فرانسه مقابل سوئد در مواجهه به سوال خبرنگاران درباره ژیرو گفت: " من ارنج تیم را طوری انتخاب می‌کنم که برای تیم ملی فرانسه بهترین انتخاب ممکن باشد. آنتونی که بازیکن خوبی است در آن بازی به ما اجازه داد عمق بیشتری در بازی مان داشته باشیم. اولیویه اول باید شرایطش در باشگاه را درست کند. او شهرت زیادی دارد ولی باید در ریتم بازی قرار بگیرد".

 

 

چلسی تیم ملی فرانسه الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیم ملی فرانسه الیویه ژیرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم