Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اثرات ترخیص نهاده‌های دامی در بازار مرغ و تخم تا ۴۵ روز دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس قبادی، در یک برنامه خبری در مورد وضعیت ترخیص کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید از گمرکات کشور، اظهار داشت: در شرایط فعلی که با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، نمی‌توان با ضوابط و شرایط عادی و بورکراسی‌های سخت کالا رسانی کرد، لذا ستاد اقتصادی ریاست جمهوری برای تأمین کالاهای اساسی و سرعت بخشیدن برای ترخیص کالاهای اساسی و ضروری و مواد اولیه تولید اختیاراتی را به وزیر صمت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فروش خانه برای خرید خوراک مرغ

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در مجموع ۸.۳ میلیون تن کالا شامل ۳.۷ میلیون تن کالای اساسی (ذرت، جو، کنجاله، روغن خام)، ۴ میلیون تن مواد اولیه و الباقی به صورت کالاهای کانتینری در گمرک موجود بود که تاکنون ۱.۳ میلیون تن از این کالا ترخیص شده است و اقدامات لازم برای ترخیص سایر مقادیر در دست انجام است.

وی با اشاره به ۲۰۰ هزار تن برنج مانده در گمرکات کشور بیان داشت: از این برنج که ماندگاری آن در گمرکات به معضل تبدیل شده بود، تاکنون ۴۰ درصد ترخیص شده است.

قبادی بیان داشت: نتیجه ترخیص نهاده‌های دامی از گمرکات ۴۵ روز دیگر بر روی مرغ و تخم مرغ تأثیر می‌گذارد.

وی گفت: در زمینه تولید گوشت وضعیت خوبی داریم و مشکل روغن نیز حل شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ تخم مرغ مرغ ترخیص کالا وزارت صنعت معدن و تجارت روغن خام وزارت صنعت معدن و تجارت میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد