Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، بسترسازی مناسب برای حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان دختر است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آئین اختتامیه رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) دانشگاه‌های استان لرستان، گفت: اجرای رویداد کمند، باعث توسعه کارآفرینی و افزایش مشارکت اجتماعی و اقتصادی زنان در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اجرای رویداد کمند، مرهون این موضوع است که مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه‌ها بیشتر از گذشته شود و دانشگاه یک دانشگاه کارآفرین باشد.

وی بیان کرد: هرچقدر میزان مهارت آموزی و مشارکت اجتماعی و اقتصادی دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر، بیشتر شود سریع‌تر می‌توان در مسیر توسعه پایدار، گام برداشت.

غفاری تصریح کرد: اجرای برنامه‌هایی همچون رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، بسترسازی مناسب برای حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان دختر است و نتایج اجتماعی و اقتصادی مثبتی برای جامعه به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم جشنواره دانشجویی مسئولیت پذیری دانشجویان نوآوری دانشجویان دختر رویداد کمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تحمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر