Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر احمد تواهن، شهردار منطقه ۳ تهران با اعلام این خبر گفت: معلولین همانند مابقی اقشار جامعه باید بدون هیچ‌گونه مشکلی در شهر تردد داشته باشند که این امر نیازمند ایجاد گذر ایمن در محل‌های عبور آن‌ها است؛ به این ترتیب می‌توانیم به حرکت به سمت شهری ایمن امیدوار باشیم.

تواهن تاکید کرد: با توجه به اهمیت مناسب‌سازی شهر جهت تردد شهروندان معلول، پایان کار ساختمان در صورتی به مالکان ارائه شود که متغیرهای مناسب‌سازی برای معلولان در ملک‌شان به طور کامل اجرا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لزوم مناسب‌سازی محل‌های تردد معلولین، تصریح کرد: درخواست معلولین ویلچرنشین نسبت به نصب تابلوی اطلاع‌رسانی در مقابل درهای منازل مسکونی‌شان انجام خواهد شد تا حداقل این قشر از جامعه در محله سکونت‌شان به آسانی تردد داشته باشند.

تواهن خاطرنشان کرد: در نهضت مناسب‌سازی معابر شهری برای رفت و آمد معلولین، باید به شاخص‌های لازم دست پیدا کنیم تا این افراد نیز همانند سایر شهروندان از شرایط و امکانات محلات بهره‌مند شوند.

کد خبر 565564 برچسب‌ها منطقه ۳ شهرداری معلول و معلولیت تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ شهرداری معلول و معلولیت تهران مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: برای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای امسال  صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از این پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی برای تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، ناظر عالیه معماری معاونت شهرسازی در محل پروژه حاضر است و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • تفاوت میلگرد A2 و A3 + نحوه تشخیص آن‌ها
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی