Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاپ دوم کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین»، آخرین اثر علی اصغر عزتی پاک از سوی نشر معارف روانه کتابفروشی‌ها شد. این اثر روایتی جدید از معرکه سوریه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین»، نوشته علی‌اصغر عزتی پاک در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید و از سوی نشر معارف روانه کتابفروشی‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اجاره‌نشین خیابان الامین» داستان یک ایرانی است که در ترکیه قاچاقچی است. در رودربایستی با دوستانش و به خاطر گسترش تجارتش به سوریه می‌رود، اما سرنوشت دیگری برای او رقم می‌خورد. او در همان ابتدا با کرامتی از سوی حضرت رقیه(س) متحول می‌شود و دار و ندار خود را رها کرده و مجاور حرم می‌شود.

جمال فیض‌اللهی، راوی کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین»، در این اثر ماجرایی جالب را روایت می‌کند. او از همان آغاز جنگ داخلی سوریه در این کشور حضور دارد و شاهد ماجراها و اتفاقاتی است که در این کشور به سرعت رخ می‌دهد. او پس از شروع جنگ داخلی در سوریه به خاطر ایرانی و شیعه بودنش مورد تهدید و سوء قصد و آزار قرار می‌گیرد.

علی اصغر عزتی پاک نویسنده کتاب با حذف هر نشانه‌ای از خود در کتاب راوی صادقی است که ما را مستقیم رو در روی این ایرانی مقیم سوریه قرار می‌دهد تا اوضاع سوریه را با خاطرات شیرین، جذاب و هولناکش روایت کند.

طی سال‌های اخیر آثار متعددی درباره سوریه در ایران منتشر شده است. عمده این آثار جنگ سوریه را به روایت شاهدان در میدان جنگ روایت کرده‌اند؛ از این جهت کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین» با دیگر آثار منتشر شده درباره سوریه متفاوت است. عزتی پاک در این کتاب جنگ سوریه را از زاویه دید یک فرد عادی روایت می‌کند.

در طرح پاییزه خانه کتاب و به همت نشر معارف این اثر به همراه دو اثر دیگر «تمثیلات» و «خانه‌ای مثل بهشت» با 30 در صد تخفیف عرضه می‌شود.

نگاهی به کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین»|راوی صادق سرزمین شامیادداشت|ما؛ ساکنان خیابان الامینمعرکه جنگ با داعش به روایت «اجاره‌نشین خیابان الامین»/ رونمایی از کتاب همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشر معارف کتاب علی اصغر عزتی پاک کتاب اجاره نشین خیابان الامین عزتی پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود