Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در سومین جلسه کمیته پدافند غیر عامل ایمیدرو که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل کشور و خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل بعمل آمد.

در این جلسه سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل کشور ضمن تشکر از اقدامات شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو، و به ویژه گروه فولاد مبارکه راهبرد کلان و ملی کشور را در حوزه پدافند غیر عامل، مقاومت فعال در برابر راهبرد فشار حداکثری و همه جانبه در همه حوزه‌ها دانست و لحاظ نمودن الزامات پدافند غیر عامل در صدور موافقت اصولی طرح‌ها و مکان یابی آن‌ها در کنار حفاظت از زیر ساخت‌های ضروری و حیاتی را از جمله اهداف این کمیته در ایمیدرو برشمرد و گفت: خوشبختانه اقدامات شرکت‌های تابعه ایمیدرو در حوزه پدافند غیر عامل بسیار امیدوار کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید:  اختصاص نشان ویژه مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی فولاد مبارکه

فولاد مبارکه ضمن مدیریت شرایط نه تنها در حوزه صنعت و اقتصاد کشور بلکه در حوزه پدافند غیر عامل نیز خوش درخشیده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیر عامل گفت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه، این شرکت با توجه به نقش ویژه‌ای که در صنعت کشور دارد، ضمن مدیریت شرایط نه تنها در حوزه صنعت و اقتصاد کشور بلکه در حوزه پدافند غیر عامل نیز خوش درخشیده است.

غریب پور اقدامات فولاد مبارکه را در حوزه صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی را ارزشمند دانست و افزود: این شرکت همچنین در خصوص مقابله با بیماری کرونا نیز پیشگام بوده است و قبل از آنکه از جانب ایمیدرو به همکاری با بیمارستان‌ها توصیه شود، به صورت خودجوش و الگویی برای سایر صنایع با تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های درمانگر بیماران کرونایی به یاری مدافعان سلامت و هموطنان شتافت.

این مجموعه عظیم به خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت نموده است

در این جلسه حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات گروه فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیر عامل گفت: این گروه به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ ملی و استراتژیک صنعت کشور است و با تولید حدود نیمی از فولاد کشور نقش قابل توجه‌ای در رونق اقتصادی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور دارد. این در حالی است که این شرکت همچنین در تامین مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه‌های تولید داخل کشور، استقلال و رونق اقتصادی، قطع وابستگی به بیگانگان و جهش تولید نقش محوری دارد.

به گفته مدیر عامل گروه فولاد مبارکه این مجموعه عظیم به خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت نموده و با رعایت دستورالعمل‌های حوزه پدافند غیر عامل و همچنین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حوزه بیماری کرونا در چنین شرایطی نه تنها متوقف نشده است بلکه به رکورد‌های متعدد تولید نیز دست یافته است.

وی همچنین به صرفه جویی‌های صورت گرفته در مصارف آب و انرژی اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه طی سال‌های اخیر با سرمایه گذاری‌های کلان در استفاده بهینه از منابع آبی و انرژی خوش درخشیده است که از انجمله می‌توان به جمع آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی و شهری در چرخه تولید شرکت اشاره کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به تحریم‌های مستقیم و چندباره آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه، اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی را بسیار راه گشا و برگ برنده این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مساعدت‌های گروه فولاد مبارکه به بیمارستان‌ها شبکه‌های بهداشت و درمان کشور برای خرید و تامین تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های مختلف استان اصفهان و برخی استان‌های همجوار با هزینه چند ده میلیارد تومانی به عنوان اقدامات دیگر این گروه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یاد کرد.

گفتنی است دراین نشست غیرحضوری برخی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو نیز با ارائه گزارش‌های جداگانه‌ای دستاورد‌های خود در حوزه پدافند غیر عامل را تشریح کردند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان حمیدرضا عظیمیان قیمت سکه حوزه پدافند غیر عامل گروه فولاد مبارکه فولاد مبارکه اقدامات فولاد تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد