Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:55:40 GMT

ساماندهی باغ‌ویلاهای دزفول آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۴۶۶۹

ساماندهی باغ‌ویلاهای دزفول آغاز شد

علی فرهمندپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت باغ‌ویلاهایی که در گذشته احداث و پروانه ساخت و دیگر خدمات نظیر برق دریافت کرده‌اند، مانعی ندارد ولی با افرادی که به تازگی اقدام به ساخت باغ‌ویلا در اراضی کشاورزی می‌کنند، برخورد می‌شود.
وی با اشاره به تعیین شرح وظایف ساماندهی باغ‌ویلاها گفت: شهرداری دزفول متولی این اماکن گردشگری شده و قرار است دستورالعمل عوارض و مالیات را برای ساماندهی آنها تا هفته آینده تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه برخی باغ‌ویلاهای جنوب دزفول پروانه چاه، برق و ساختمان دارند، افزود: افرادی که انشعاب غیرمجاز دارند باید نسبت به اخذ مجوز و نصب کنتور اقدام کنند.
وی ادامه داد: اجازه احداث باغ‌ویلای جدید داده نمی‌شود و اگر مالک از قانون تبعیت نکند ساختمان ویلا در هر مرحله‌ای که باشد تخریب خواهد شد.

فرهمندپور همچنین از ایجاد باغ‌شهر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰۰ هکتار زمین برای احداث شهر باغ‌ویلا یا باغ شهر در نظر گرفته شده که مراحل واگذاری و تغییر کاربری آن از منابع طبیعی از امروز آغاز شده است. 
وی بدون اشاره به محل یا منطقه احداث این باغ‌ شهر افزود: مکان احداث باغ شهر پس از انجام مراحل قانونی و صدور سند اعلام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: هر یک هکتار از این زمین به یک متقاضی واگذار می‌شود تا دراین زمین‌ها، کوچه باغ و باغ‌ویلا احداث شود.
وی افزود: باغ‌ویلاهایی که ساماندهی می‌شوند، به ازای عوارض و مالیاتی که پرداخت می‌کنند خدماتی چون امنیت و آسفالت دریافت خواهند کرد.

طرح امنیت محله در دزفول اجرا می‌شود 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: طرح نگهبان محله توسعه و به طرح امنیت محله ارتقا یافته است که طبق آن، اپلیکیشنی طراحی و وضعیت تیم امنیت در این اپلیکیشن خواهد آمد.
وی افزود: افرادی که امنیت محله را برعهده خواهند گرفت باید کارت ضابط قضایی داشته باشند تا بتوانند مراحل استخدام را طی کنند.
فرهمندپور بیان کرد: نشست‌هایی در این خصوص با شرکت‌های انتظام برگزار شده و برای هر منطقه دزفول یک شرکت در نظر گرفته شده تا ضمن ایجاد رقابت، شاهد ارائه خدمات بهتری باشیم.
وی با بیان اینکه چالش‌های این طرح در نشست‌های پیش‌رو بررسی می‌شوند، افزود: افرادی که برای حفظ امنیت محله تعیین می‌شوند با همکاری ناجا اجازه دستگیری نیز خواهند داشت تا هم احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند و هم امنیت مالی، جانی، اقتصادی و اجتماعی را تامین کنند. 

شرکت تکین به سرمایه گذار جدید سپرده شد
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص ظرفیت‌ها و شرکت‌های مغفول مانده نیز گفت: شرکت تکین متقاضیان زیادی داشت، پنج سرمایه گذار از سراسر کشور برای راه اندازی دوباره این شرکت ورود کردند.

وی فعالیت و استفاده از نیروهای قبلی را از اولویت‌های اصلی فرمانداری برای سرمایه گذار شرکت تکین دانست و افزود: این شرکت ۷۰ پرسنل داشته که در مدت پنج سالی که راکد بود تعدادی از نیروهای آن بازنشسته شدند و اکنون تعداد نیروها با ۲۸ نفر رسیده است.
فرهمندپور گفت: این شرکت بنا به گفته سرمایه گذار شرکت در مدت ۳۰ تا ۴۵ روز به شرط نبود مانع اورهال و بازسازی خواهد شد.
وی افزود: بدهی این شرکت به صندوق پیروان ولایت نیز تعیین و طلب بازنشستگان و خسارت وارده تعیین خواهد شد لذا از پرسنل و کارمندان تقاضا می‌شود همکاری لازم  را در این خصوص داشته باشند تا مسیر قانونی طی شود.
وی با بیان اینکه مقام قضایی نیز برای راه اندازی شرکت قول همکاری داده است، گفت: برای بدهی مالیاتی و بیمه نیز تخفیف و فرصت تنفس در نظر گرفته شده است.

کمبود کالای اساسی در دزفول نداریم 
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: در حال حاضر کمبود کالای اساسی در دزفول نداریم البته  افزایش قیمت روغن و کالاهای اساسی تابع تصمیمات کشوری است.
وی افزود: ورشکسته شدن برخی شرکت‌های تولید روغن در کشور موجب افزایش تقاضا از شرکت ساعی دزفول شده بود که اکنون مشکل کمبود روغن در این شهرستان رفع شده است. 
فرهمندپور با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار به صورت مستمر کمبودها را رصد می‌کند، گفت: کمبود شن و ماسه نیز در دزفول رفع شده است. 
وی درخصوص فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا نیز گفت: تا زمانی که مردم نخواهند نمی‌توانیم این ویروس را کنترل کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه گسترش دامنه محدودیت‌ها در صورت همکاری نکردن مردم فایده‌ای ندارد، افزود: تعطیلی بازار از ساعت ۱۸ به بعد به این دلیل است که خاموشی و سکوت در شهر حاکم و حساسیت و آگاهی مردم بیشتر شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌های بازار از اول آذرماه بیشتر می‌شوند، ادامه داد: به شرایط سخت معیشتی مردم واقف هستیم ولی کرونا شوخی ندارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گردشگری وزارت کشور دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گردشگری وزارت کشور دزفول خوزستان وزارت جهاد کشاورزی گردشگری وزارت کشور دزفول خوزستان اخبار کنکور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول سرمایه گذار امنیت محله باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد

نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛ با توجه به تعامل فدراسیون بسکتبال و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توسعه بسکتبال سه نفره در کشور، واحد یادگار امام (ره) میزبان تورنمنت این رشته شد که تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سه تیم برتر لیگ ملی بسکتبال شامل رادین مشهد، آکادمی سحر و مقاومت دزفول طی دو روز با هم رقابت کردند.

نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا

10 مسابقه در دور گروهی برگزار شد که رادین مشهد، آکادمی سحر، دانشگاه آزاد تهران شمال و مقاومت دزفول به دور بعد راه یافتند. سپس تیم‌های رادین مشهد و دانشگاه آزاد تهران شمال، فینالیست شدند و تیم‌های آکادمی سحر و مقاومت دزفول، به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.

تیم رادین مشهد در دیدار فینال با نتیجه نزدیک 21 به 19 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به برتری رسید و قهرمان شد. در بازی رده‌بندی نیز آکامی سحر با نتیجه 22 بر 20 بر مقاومت دزفول غلبه کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

فرزان فرهادی، مسئول فنی این تورنمنت با تمجید از کیفیت این رقابت‌ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی در بسکتبال سه نفره دارد و از دل همین رقابت‌ها، چند جوان مستعد برای دعوت به اردوهای ملی شناسایی شدند. قهرمان این تورنمنت مجوز حضور در لیگ برتر بسکتبال سه نفره مردان را کسب کرده است. تورنمنت بسکتبال سه نفره بانوان نیز روز هفدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود