Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح بیان داشت: در شهربافق نزدیک به ۲۱ هزار مشترک از خدمات آب بهره مند هستند که تقریبا ۱۴ هزار اشتراک در محدوده خدمات فاضلاب قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فلاح رئیس اداره آبفای شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص نحوه ثبت نام همشهریان برای انشعاب فاضلاب شهری گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بافق به دوناحیه A وB تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات لوله گذاری در ناحیه B به طول ۸۵ کیلومتر بوده که وضعیت پیشرفت فیزیکی آن ۷۸ درصد است. در ناحیه A نیز ۳۸ کیلومتر هست که کار به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و از این ناحیه نیز ۳۰ کیلومتر باقی مانده که عملیات لوله گذاری آن توسط سرمایه گذار در حال انجام است.

فلاح در خصوص وضعیت تصفیه خانه وروند پیشرفت آن نیز تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب با پیشرفت فیزیکی فعلی ظرف چند هفته آینده به اتمام خواهد رسید و انتظار می رود فاضلاب بزودی وارد تصفیه خانه شود. ناحیه B شامل شهرک‎های زیتون، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوی مناجات، چهارده معصوم و کوی امام رضا(ع) است و نصب انشعابات آن در این ناحیه شروع می شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که روند اخذ انشعاب فاضلاب توسط همشهریان چگونه است بیان داشت: در حال حاضر مناقصه نصب سیفون توسط سرمایه گذار انجام گرفته و شرکت آران آب عملیات اجرایی نصب ۳هزار سیفون را در ناحیه B شروع و نصب ۳ هزار سیفون دیگر در امتداد همین کار انجام می شود.

فلاح ادامه داد: در این راستا برنامه فروش انشعاب فاضلاب توسط شرکت آب وفاضلاب که در این طرح سرمایه پذیر نامیده شد از اول آبان ماه شروع و تاکنون ۸۵۰ فقره انشعاب فاضلاب به صورت پیش فروش، نقدی و قسطی انجام گردیده است. برنامه شرکت آب وفاضلاب تا پایان سال جاری پیش فروش ۷ هزار فقره انشعاب  فاضلاب است.

رئیس اداره آبفای بافق در خصوص هزینه حق انشعاب نیز بیان داشت: حق انشعاب فاضلاب حداقل ۲میلیون و۲۶۱ هزار ریال است و هزینه های نصب سیفون توسط سرمایه گذار  پرداخت می شود. پیش فروش به صورت نقدی واقساط ۲۰ ماهه خواهد بود. پیش فروش اقساطی یک قبض انشعاب فاضلاب همانند قبض آب بهاء توزیع می شود و مابقی اقساط هردوماه یک بار به صورت پیامک به مشترکین اعلام می شود.

فلاح در ادامه به تعداد مشترکین شهرستان اشاره و تصریح کرد: در شهربافق نزدیک به ۲۱ هزار مشترک از خدمات آب بهره مند هستند که تقریبا ۱۴ هزار اشتراک در محدوده خدمات فاضلاب قرار دارند، لذا به محض نصب سیفون وپرداخت حق انشعاب مشترکین فاضلاب منازل خود را به شبکه جمع آوری فاضلاب وصل کنند.

فلاح گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق تسهیلاتی را برای مشترکین در نظر گرفته و قرار بر این است که اتصال فاضلاب داخلی منازل به سیفون توسط سرمایه گذار انجام شود.

رئیس اداره آبفای بافق در پایان اظهار داشت: عملیات اجرایی فاضلاب شهربافق از سال ۹۳ آغاز و با پیگیرهای مستمر در چندماه اخیر توسط فلاح  مدیرعامل شرکت سنگ آهن، محمدباقری مدیرشبکه جمع آوری و تصفیه خانه شهرستان و شرکت آب وفاضلاب استان به عنوان کمیته راهبردی دستگاه سرمایه پذیرعملیات اجرایی متحول و شاهد بهره برداری پروژه در سال جاری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توسط سرمایه گذار انشعاب فاضلاب تصفیه خانه پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند