Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مجموعه‌های حاکمیتی و مسئول در عرصه کتاب موظف هستند دسترسی عموم مردم به کتاب‌ها را تسهیل کنند تا همه بتوانند از این گنجیه پر بهای دانش بشری استقاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی کتاب را سرمایه ارزشمند یک انسان برشمرد و اظهار داشت: کتاب هدیه وجودی یک انسان فرهیخته، دانشمند و فاضل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: کتاب انتقال یک دانش، ایده تجربه و بینش خوب به دیگران است با نگارش کتاب‌ها ظرفیتی در جامعه بشری ایجاد شد تا انسانی که مسیری را پیموده و به نتیجه رسیده است یا علم و فنی که آموخته است را در اختیار کسانی بگذارد که فرصت کسب این تجربه یا فن را نداشته‌اند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مطالعه کتاب را مشارکت در اندیشه دیگران دانست و عنوان کرد:  ما باید از این ظرفیت و فرصت استفاده کرده و انس و الفت خود با کتاب و دانش افزایش دهیم.

برگزیدگان کتاب ملی دفاع مقدس مشخص شدند/ حدادعادل: ادبیات فارسی با ادبیات دفاع مقدس غنا پیدا کرده استخراسان رضوی رتبه نخست فروش "پاییزه کتاب" را در اختیار داردتأثیر کتاب "نقاشی قهوه‌خانه" در اردوگاه ضدانقلاب

 

وی با اظهار تأسف از پایین بودن زمان مطالعه در ایران اسلامی گفت: باید مردم با کتاب انس و ارتباط بیشتری پیدا کنند و مطالعه کتاب را جزیی از زندگی خود بدانند تا با بهره‌گیری از کتاب، دانش و توانایی خود در عرصه‌های مختلف را افزایش دهند.

نظیری تصریح کرد: مجموعه‌های حاکمیتی و مسئول در عرصه کتاب موظف هستند دسترسی عموم مردم به کتاب‌ها را تسهیل کنند تا همه بتوانند از این گنجیه پر بهای دانش بشری استقاده کنند.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است