Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج ۵۱۳ عنوان برنامه که شامل ۴۲۳۶ فعالیت ویژه است تدارک دیده شده است که عمده این برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد بسیج برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با توجه به شرایط تدوین‌شده و به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عمده برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال شامل برنامه‌های فرهنگی و هنری، استقرار ایستگاه ‌فرهنگی، پویش‌های استانی و شهرستانی «مانند # مشق ساده، # من بسیجی‌ام و ...» می‌شود گفت: 10 یادواره شهدا به‌صورت مجازی در سطح استان برگزار می‌شود و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا به‌صورت مجازی با عنوان «به تو از دور سلام» از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سمنان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: رزمایش مواسات در روز پنج آذر که به‌صورت تجمیعی در استان سمنان برگزار می‌شود.

سردار دامغانی با بیان اینکه در هفته بسیج 18 اکیپ پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» به مناطق کم برخوردار رفته و در حوزه درمان خدمت ارائه می‌کنند؛ افزود: اجرای طرح جهادی برای دانش آموزان کم برخوردار، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و سرکشی از خادمان سلامت از دیگر برنامه‌ها است.

تشریح ویژه‌ برنامه‌های هفته بسیج در کردستان؛ مستند خاطرات سردار سلیمانی در عراق روی آنتن می‌رودمسئول جدید سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شد

وی درباره ویژگی‌های بسیج و بسیجی نیز گفت: انقلاب معجزه الهی بود و بسیج نیز معجزه انقلاب بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تشکیل بسیج به قلب امام خمینی (ره) الهام شده بود افزود: اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) به نقش بی‌نظیر مردم در نظام اسلامی که همان مردم‌سالاری دینی است که مقام معظم رهبری و هم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نیز به آن اعتقاد داشتند.

سردار دامغانی افزود: اعتقاد داریم که در نظام اسلامی ایران مردم نقش اصلی را داشته و تشکیل بسیج این اعتقاد را ثابت می‌کند.

وی با اذعان به اینکه بسیج در 40 سال گذشته در صحنه‌های مختلفی حضور یافته و در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده است افزود: اگر بخواهیم تصویری از فرهنگ بسیج ارائه دهیم دفاع مقدس تصویری روشن و عینی از بسیج است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج با همه ویژگی‌هایش منحصر به انقلاب است؛ افزود: از ویژگی‌های مهم بسیجی الهی بودن آن و رنگ بسیج رنگ الهی است.

سردار دامغانی از جهادی بودن، فراگیر بودن بسیج، احساس مسئولیت و داشتن بصیرت به‌عنوان دیگر شاخصه‌های فرد بسیجی نام برد و افزود: امروز بسیج به قدرت نرم اصلی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است و فرمول غلبه بر همه دشمنان و مشکلات است.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری نظام مردمی است که در قالب بسیج و ذیل فرمان رهبر عمل می‌کنند است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران وارد گام دوم شده است و بسیج نیز بر مبنای تجربیات 40 ساله و بر اساس نیاز انقلاب و پیچیدگی توطئه‌های دشمن به‌روز شده و در برنامه‌ریزی خود تغییراتی ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در چهل سال دوم شاهد تغییر در رویکرد و برنامه‌های بسیج خواهیم بود اضافه کرد: امروز محله محوری اولویت اصلی بسیج است و دیگر از بالا به پایین برنامه به بسیج ابلاغ نمی‌شود.

سردار دامغانی از مسجد محوری، عمل قرارگاهی در بسیج از دیگر رویکردهای بسیج نام برد و گفت: امروز بسیج به دنبال اجرای یک فعالیت خوب و اثربخش است و در این میان پیامد خیلی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان برنامه های هفته بسیج سردار دامغانی صورت مجازی برگزار می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • گرامیداشت روز معلم
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد