Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@21:55:52 GMT

شکایت جدید علیه پرسپولیس به CAS

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۰۶۸

شکایت جدید علیه پرسپولیس به CAS

پایگاه المواطن عربستان با انتشار خبر رد شکایت النصر در کمیته استیناف AFC نوشت: النصر برای پیگیری این شکایت در مرحله بعدی به سراغ دادگاه عالی ورزش می‌رود.

در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض مجدد باشگاه النصر در شکایت علیه پرسپولیس را رد کرد و انتظار می‌رود این باشگاه به سراغ مرجع قضایی بالاتر از کنفدراسیون فوتبال آسیا برود تا از حقوق خودش دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولید الصیعری روزنامه‌نگار ورزشی در صفحه شخصی خودش در این خصوص نوشته است: این بار باشگاه النصر شکایت خودش را به دادگاه عالی ورزش (CAS) خواهد برد و نیم میلیون دلار هزینه تشکیل پرونده را پرداخت می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمان آسیا النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو