Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مراجعه ۹۸ هزار و ۷۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۶ هزار و ۴۷۷ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۶۸ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های کاشان و ۱۰ بیمار در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۱۸ و حداکثر سن آنها ۹۳ سال بوده است، ابراز داشت: ۵۴ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، ۱۳ نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل بادرود بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۴۰۵ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۵۲ نفر نیز در بیمارستان هادی آران و بیدگل بستری هستند.

بستری ۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان

مروجی از بستری ۸۰ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۷۶ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و چهار نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شامل دو نفر زن ۶۰ و ۹۰ ساله و دو نفر مرد ۶۲ و ۸۷ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۳۰۳ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون از مرز ۹ هزار نفر گذشت و به ۹ هزار و ۱۲۶ مورد افزایش یافت.

واحدهای تولیدی صنعتی کاشان بیشترین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند

وی همچنین ضمن اشاره به بازرسی‌های پیوسته بازرسان بهداشت محیط شهر کاشان از اصناف و مشاغل بیان داشت: بیشترین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی با حدود ۹۵ درصد رعایت و کمترین رعایت نیز در پایانه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری با حدود پنج درصد رعایت بوده است.

کد خبر 5072862

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی علیرضا مروجی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر شهرکرد بارش باران محدودیت های کرونایی هفته کتاب شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بیمارستان های کاشان منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد

حسین یاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارش‌های هفته گذشته و بازدید میدانی که از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نائین، نطنز، خور و بیابانک و مبارکه انجام شد، شاهد آبگیری اکثر سازه‌های آبخیزداری در این مناطق بودیم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان بین ۲۰ تا ۶۲ میلیمتر باران باریده بود، افزود: میانگین بارش‌ها در حسین آباد آران و بیدگل به ۶۲ میلیمتر می‌رسید و در مناطقی چون روستاهای ابوزیدآباد، محمدآباد و فخره در این شهرستان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر متفاوت بود که در همه این مناطق سازه‌های آبخیزداری عملکرد خوبی داشت و خوشبختانه از خسارت به مزارع کشاورزی، زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی پایین دست جلوگیری کردند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در پی بارش‌های هفته گذشته حجم زیادی از روان‌آب و سیلاب در سازه‌های آبخیزداری استان کنترل و بر اساس برآورد اولیه در مجموع ۳۰ میلیون مترمکعب آب استحصال شد.

یاری با بیان اینکه بارش‌های اخیر هیچ آسیب یا خسارتی به بندهای آبخیزداری استان وارد نکرد، گفت: متأسفانه سیلاب به مزارع کشاورزی زواره و حوضه حسین آباد و خور و بیابانک آسیب زده که البته این مناطق در سال‌های گذشته جزو حوضه‌های مطالعاتی ما برای اجرای سازه‌های آبخیزداری بود اما به دلیل کمبود اعتبارات عملیاتی نشد.

کد خبر 6089549

دیگر خبرها

  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد