Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:02:40 GMT

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران ۵۰ برابر ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۵۳۴۷

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران ۵۰ برابر ارتقا یافت

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در سنندج اظهار کرد: توسعه زیر ساخت‌های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است.

وی افزود: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد ۵۰ برابر ارتقا و توسعه داده شده است.

وی ضمن تاکید بر این مهم که ارائه خدمات و محصولات مخابراتی در سطح استان به منظور تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی مشتریان از سرویس‌های مخابرا ت باید یکسان باشد، عنوان کرد: به همین منظور و ضرورت تامین نیازهای ارتباطی و مخابراتی روستا نشینان، با نصب و راه‌اندازی تجهیزات لازم در روستای بیساران، ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستانخاطر نشان ساخت: روستای بیساران یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین روستاهای استان کردستان است که پهنای باند اینترنت در این روستا قبل از انجام پروژه یادشده 25 مگابایت بوده است.

حکمت اضافه کرد: اجرای این عملیات علاوه بر ارتقای کیفیت دسترسی مشتریان ، موجب افزایش پهنای باند اینترنت به بیش از 50 برابر ظرفیت قبلی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات و سرویس های مخابراتی یک اصل مهم برای مخابرات محسوب می شود افزود: تمام تلاش و توان این مجموعه برجلب اعتماد ، حفظ مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری به واسطه ارائه خدمات مطلوب است.

وی عنوان کرد: از آنجاییکه مشتریان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت می‌توانند نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود را در حد معقول از مخابرات مطالبه کنند باید در شناسایی نقاط ضعف و قوت به صورت همراهان دلسوز یاریگر این مجموعه باشند.

انتهای پیام/2330/72

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مخابرات کردستان آزاد حکمت کردستان پهنای باند اینترنت روستای بیساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت