Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - این مسابقات به صورت سالانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تا به‌حال ۴ دوره از این مسابقات برگزار شده است Quera و مرکز نوآوری شریف برگزارکنندگان مسابقات کدکاپ هستند.
کدکاپ اولین مسابقه‌‌ برنامه‌نویسی کشور و منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در‌بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات به صورت سالانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تا به‌حال ۴ دوره از این مسابقات برگزار شده است Quera و مرکز نوآوری شریف برگزارکنندگان مسابقات کدکاپ هستند.

کدکاپ در چهار دوره با شرکت بیش از ۷۰۰۰ نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و برنامه‌نویسان آزاد سرتاسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌‌ کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک‌زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور را پیدا کنند.

تمامی مراحل مسابقات کدکاپ، از ثبت نام تا شرکت در مسابقات و اعلام نتایج در Quera برگزار می‌شود.
مسابقات به صورت آنلاین بوده و کدهای ارسالی شرکت‌کنندگان توسط سامانه‌ی داوری خودکار Quera تصحیح می‌شوند. همچنین در صورتی که کد ارسالی دارای خطایی بود، شرکت‌کنندگان فرصت دارند چندین بار کد خود را تصحیح کرده تا پاسخ درست برسند.

دوره‌ی ۵م مسابقات کدکاپ از 30 آبان تا 28 آذر ۹۹ برگزار می‌شود و تنها شامل مسابقات برخط هست. با توجه به شرایط این روز‌های کشور و برای حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، مجبور شدیم بخش حضوری کدکاپ را حذف کنیم، اما امیدواریم کدکاپ سال آینده‌ را مانند ۴ دوره‌ی اول همراه با بخش حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار کنیم.

حامی این دوره از مسابقات ویستا سامانه آسا خواهد بود و جوایز این دوره 50 میلیون تومان می‌باشد.
الهام بخش زندگی ما، شرح حال کسانی بوده که استعدادها و توانایی‌های خود را به کار میگیرند تا به موفقیت‌ها و نتایجی تازه چه برای خود و چه برای دیگران و کشور دست یابند..
ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر:
https://codecup.ir/
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: برنامه نویسی دانشگاه صنعتی شریف برگزار مسابقات کدکاپ برگزار می شود برنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز