Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر طولابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان این بازرسی ها تعداد هشت هزار  واحد کسب و کار و ۱۸ پاساژ در این رمشمول محدودیت در ساعت ۱۸ شدند که از این بین صاحبان یک هزار و ۱۰۰ واحد پس از دریافت تذکر اقدام به بستن واحد صنفی مربوطه کردند.

وی اظهار داشت: این بازرسی ها در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ و با همکاری گروههایی متشکل از نمایندگان اصناف، اماکن نیروی انتظامی، سازمان صمت، بسیج و دیگر نهادهای مربوطه تحت نظارت فرمانداری شهرستان خرم آباد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین تعداد هفت واحد صنفی پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه کردند، تعداد هفت واحد کسب و کار نیز که صاحبان آنها بی توجه به تذکر و اخطار های داده شده بودند توسط پلیس اماکن نیروی انتظام پلمب شد.

طولابی تاکید کرد: شهروندان باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و شستن دست ها در فواصل کوتاه مدت، از حضور در مهمانی های خانوادگی و مراسم شادی و عزا نیز پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین کسبه و بازاریان نیز در صورت عدم رعایت و توجه به اخطارها با آنها برخورد می شود و مجبور به پلمب واحد کسب و کار آنها خواهیم شد.

فرماندار خرم آباد از برخی کسبه و صنوف به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و احترام به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بستن مغازه ها و واحد های صنفی مشمول محدودیت زمان فعالیت تشکر کرد و گفت: انتظار همکاری دیگر کسبه را به خاطر سلامت جامعه، خود و خانواده داریم تا بتوانیم از این طریق بخشی از مشکلات ناشی از ویروس کرونا  را حل کنیم.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف و بازاریان به غیر از فروشندگان موادغذایی و بهداشتی ، موظف هستند از ساعت ۱۸ نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کنند تا با این روش علاوه بر جلوگیری از اجتماع مردم، بتوان زنجیره کرونا را در سطح شهرها قطع کرد.

تا ۲۴ آبان ابتلای قطعی ۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر نیز جان باخته اند.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است و بجز شهر چگنی که وضعیت زرد دارد مابقی شهرهای آن در حالت فوق حاد یا بحرانی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی اصناف خرم آباد لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی اصناف خرم آباد لرستان ویروس کرونا ستاد ملی اصناف خرم آباد لرستان اخبار کنکور کسب و کار خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد