Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی تکلو گفت: برای ترویج فرهنگ مطالعه به ارتباط کانون های فرهنگی هنری مساجد با تشکل ها و ادارات فرهنگی نیازمند است که با امضای تفاهم نامه بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل کتابخانه های استان این هم افزایی صورت گرفت.

«محمد ابدالی تکلو» امروز دوشنبه (۲۶ آبان) در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد بیان کرد: همواره یکی از ذغدغه های بنده تفاهم و فضای هم افزایی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و تشکل ها ‌و ادارات فرهنگی که در مسجد فعالیت می کنند، بوده است که خوشبختانه با امضای این تفاهم نامه این هم افرایی شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی افزود: امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوان اصلی اجرای فعالیت های فرهنگی در مساجد به همراه کتابخانه های عمومی که با فضای جدید اداره کل تبدیل به یک فرهنگسرا شدند و انواع برنامه های فرهنگی را برگزار می کنند، با امضای تفاهم نامه همکاری هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.


وی گفت: با توجه به سابقه همکاری که کانون های فرهنگی هنری مساجد و نهاد کتابخانه های عمومی کشور با یکدیگر داشته اند، این تصمیم در خراسان رضوی گرفته شد که تفاهم نامه ای با اداره کل کتابخانه های عمومی استان منعقد شود تا بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان و فضا و امکاناتی که اداره کل کتابخانه های خراسان رضوی دارد برنامه های خوب فرهنگی مشترکی برگزار کنیم.

 

ابدالی تکلو  هدف از امضای تفاهم نامه را در مرحله اول ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد فتح بابی برای این مهم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه در مرحله اول جامعه به سمت فرهنگ کتابخانی ترغیب خواهد شد و در مرحله بعد برنامه های فرهنگی مشترک مانند یادواره شهدا و مسابقات کتاب و کتاب خوانی برگزاز خواهد شد.

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی هفته کتاب و کتابخوانی امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره کل کتابخانه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تفاهم نامه هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی