Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نیسان موتور احتمالاً ۳۴ درصد از سهام خود در شرکت میتسوبیشی موتورز را بفروشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شبکه خبری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که شرکت نیسان موتور احتمالاً 34 درصد از سهام خود در شرکت میتسوبیشی موتورز را بفروشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

این تصمیم در صورت اجرا یک تغییر اساسی در اتحاد سه جانبه این دو خودروساز و شرکت رنو فرانسه ایجاد خواهد کرد.

به گفته بلومبرگ، شرکت نیسان به علت رکود ناشی از بحران کرونا در حال جستجو برای خریداران بالقوه از جمله سهامداران دیگر میتسوبیشی مانند گروه تجاری این شرکت است.

این در حالی است که شرکت نیسان در بیانیه ای از طریق ایمیل به رویترز گفت: هیچ برنامه ای برای تغییر ساختار سرمایه ای با میتسوبیشی وجود ندارد.

نیسان که 43 درصد آن متعلق به شرکت رنو است هفته گذشته پیش بینی ضرر عملیاتی خود را برای سال منتهی به مارس با کاهش 28 درصدی به 340 میلیارد ین (3.25 میلیارد دلار) رساند. علت این امر افزایش تقاضای جهانی برای محصولات این شرکت به ویژه تقاضا در چین اعلام شد.

برنامه میتسوبیشی برای تعدیل 500 تا 600 نفر به علت بحران مالی کروناپیش بینی میتسوبیشی ژاپن از ضرر 1.3 میلیارد دلاری به علت بحران کروناکرونا میتسوبیشی را برای اولین بار در 20 سال گذشته زیان‌دِه کرد

میتسوبیشی موتورز، خودروساز شماره 6 ژاپن، پیش بینی کرد که 140 میلیارد ین ضرر عملیاتی را برای سال مالی جاری ثبت کند.

هر دو شرکت در پی بحران کرونا در تلاش هستند تا مجدداً به سوددهی برسند و به همین منظور تولید و هزینه های خود را کاهش داده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا خودرو ویروس کرونا خودرو شرکت نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد