Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید بدانید که اپلیکیشن فوق قدرتمند EaseUS Data Recovery Wizard تنها با یک دکمه نگرانی های شما را رفع کرده است. EaseUS قادر است تمامی اطلاعات شما را بخصوص تصاویر، ویدیو ها، موزیک، فایل های نوشتاری word ، PDF و... را تنها با یک دکمه بازیابی کند.

چرا EaseUS Data Recovery Wizard ؟

EaseUS Data Recovery Wizard یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های بازیابی است که با استفاده از روش های فوق پیشرفته، تمامی اطلاعات شما را بدون آسیب رساندن به سخت افزار، با کیفیت و حجم اصلی بدون خرابی بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با EaseUS می توانید کم حجم ترین و حجیم فایل های خود را بازیابی کنید و حتی یک تار مو جا نندازید. بازیابی و ریکاوری فایل های عظیم با EaseUS نه تنها به سیستم شما آسیب نمیرساند بلکه فایل های شمارا با حجم و کیفیت اصلی  بدون مشکل بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد

EaseUS Data Recovery Wizard پر سرعت ترین اپلیکیشن بازیابی حال حاضر است. سنگین ترین و سبک ترین فایل های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بازیابی کنید و نسخه های آن را در اختیار داشته باشید.

این ابزار قدرتمند با برنامه نویسی دقیق و حرفه ای، حتی در صورت حذف پارتیشن ها و درایو های شما نیز قادر به بازیابی و بازگرداندن اطلاعات شماست. این ابزار قدرتمند ترین ابزار ریکاوری است.

بازیابی تصاویر از دست رفته با EaseUS Data Recovery Wizard

فایل ها و اطلاعات پس از حذف و فرمت بطور کامل از روی سیستم شما حذف خواهند شد و یا شما ممکن است ناخواسته برخی تصاویر و ویدیو های خود را تخریب کرده باشید که دیگر قادر به اجرا نباشند. اگر شما نیازمند به بازیابی تصاویر یا ویدیو هایی هستید که خراب شده اند برنامه ریکاوری و بازیابی حرفه ای EaseUS در تمامی پلتفرم های اندروید ویندوز و ای او اس به کمک شما خواهد آمد.

قبل از بازیابی ببینید

EaseUS این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات خود را مانند تصاویر و ویدیو ها قبل از بازیابی مشاهده کنید. این ویژگی بسیار حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا تنها اطلاعاتی را که نیاز دارید بازیابی کنید و با این کار هم در زمان و هم در فضای اشغالی دستگاه خود صرفه جویی کنید.

پیشنمایش فایل ها را بصورت دقیق و کامل مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را انتخاب کنید و با یک دکمه بازیابی را شروع کنید.

آموزش ریکاوری در سه قدم

این اپلیکیشن قدرتمند قادر خواهد بود تمامی اطلاعات شما را تنها در ۳ قدم بازیابی کند و در اختیار شما قرار بدهد. سرعت و سرعت در کنار امکانات فراوان، این ابزار را معروف ساخته است.

تنها با یک کلیک در ۳ قدرم تمایم اطلاعات خود را در کمترین زمان ممکن بازیابی کنید.

۱- پوشه موردنظر را برای بازیابی انتخاب کنید

۲- پیشنمایش فایل های بازیابی شده را ببینید و آنها را انتخاب کنید

۳- دکمه بازیابی را بزنید و فایل های خود را بازیابی کنید

EaseUS Data Recovery Wizard برای اندروید، IOS و ویندوز

EaseUS Data Recovery Wizard یکی از کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن های قدرتمند ریکاوری اطلاعات است که برای تمامی سیستم عامل ها موجود است. شما می توانید تمامی اطلاعات خود را در تمامی سیستم عامل های تلفن های همراه اعم از اندروید و ای او اس، در سیستم های ویندوز و مک بازیابی کنید و در اختیار داشته باشید.

EaseUS Data Recovery Wizard را مخصوص سیستم عامل خود دانلود کنید و اطلاعات خود را در همان دستگاه بازیابی کنید و در اختیار داشته باشید.

کد خبر 565600 برچسب‌ها کامپیوتر - داده پردازی کامپیوتر و رایانه مجله کامپیوتر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کامپیوتر داده پردازی کامپیوتر و رایانه بازیابی کنید اطلاعات خود تمامی اطلاعات اطلاعات شما ویدیو ها فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است

به گزارش «تابناک» به نقل از وابط عمومی بانک ملی ایران؛ محمد رضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به نقش و جایگاه بورس و بازار سرمایه در تحقق شعار سال مبنی بر « جهش تولید با مشارکت مردم» به خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: مقام معظم رهبری در انتخاب شعار امسال علاوه بر اهمیت جهش تولید، به مشارکت مردم نیز اشاره داشتند و آنچه که در مشارکت مردم می تواند رقم بخورد بخش اعظمی از آن بازار سرمایه کشور است کما‌اینکه سهام عدالت را از طریق بازار سرمایه کشور با رویکرد مشارکت عمومی تبدیل کردیم.

پور ابراهیمی اذعان کرد: شاید تنها کشوری در منطقه هستیم که این تعداد از توده های مردم در بازار سرمایه به صورت مستقیم و غیر مستقیم حضور دارند.

وی با بیان نگرانی‌های مردم بابت سرانجام دارایی های دولت گفت: بعضاً اصطلاحاتی شنیده می‌شود که دارایی‌های دولت را به تاراج برده‌اند و بخش خصوصی آنها را ارزان خریده است؛ اینها دغدغه‌های مردم هست و اگر ما می‌خواهیم مشارکت را افزایش دهیم به دلیل شرایطی که در کشور وجود دارد باید این نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم ادامه داد: وقتی ما توده‌های مردم را در قالب شرکت سهامی عام یا تعاونی‌های سهامی که می‌توانند در بازار سرمایه پذیرفته شوند شریک می‌کنیم، این دغدغه به تاراج بردن به مراتب کمتر می شود چرا که خیر آن به توده‌ها می‌رسد و هر میزان سهمی که به آنها اختصاص داده شود شفاف و مردمی است و کسی نمی‌تواند مدعی شود که آن را به یک شخص داده‌اید.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه ظرفیت بازار سرمایه اساساً در جهت تجهیز منابع از طریق ورود افراد به صورت سرمایه گذاری خرد است؛ تصریح کرد: هنر این است که این اقدامات منجر به تغییر بزرگ اقتصادی شود. 

وی ماهیت بازار سرمایه را بسیار مهم دانست و افزود: برای تمام این مسائل ابتدا لازم و ضروری است که ما ذائقه مردم را که در بازار سرمایه مدتهاست تلخ شده، شیرین کنیم. اگر ذائقه شیرین شود مردم به سمت بازار سرمایه خواهند آمد. این بازار از سال 84 دارای قوانینی بوده که در سال‌های بعدی نیز مورد تایید بوده است اما به دلیل عملکردی که خوب نبوده اکنون ما شاهد یک نگاه منفی هستیم که با اقدامات به موقع و موثر دولت می‌توانیم این نگاه را تغییر داده و شاهد افزایش مشارکت مردم از طریق ظرفیت‌های بازار سرمایه باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به واگذاری بیش از 50 درصد سهم پتروشیمی شازند از سوی بانک ملی ایران به شرکت شتران که 70 درصد آن مردمی است و حدود 47 میلیون ایرانی در آن سهم دارند، در راستای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری‌ گفت: این اقدام بانک ملی ایران بسیار ارزشمند است و هر کاری که بتواند تصدی‌گری دولت به طور مستقیم و غیر مستقیم در اقتصاد را کاهش داده و سهم بخش خصوصیِ واقعی و مردم را افزایش دهد قابل تقدیر است.

 پور ابراهیمی تاکید کرد: در واگذاری‌ها باید دقت کنیم، گاهی این اتفاق رقم می خورد اما باز به شرکتی انتقال پیدا می‌کند که دولت در پشت آن دست داشته و با کمترین سهم بیشترین اعمال قدرت را می‌کند، مانند فرآیندی که در خودرو سازی شاهد آن هستیم. واگذاری‌ها باید به این شرط باشد که شرکت‌ها واقعا خصوصی باشند و یا مردم درآن سهم زیادی را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود