Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی و خط حمله خود بوده و گزینه های زیادی را زیر نظر دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از این گزینه ها گویا شاهین طاهرخانی، مدافع جوان استقللال بوده که با آنها به مشکل خورد تا همچون نادری به شکلی برعکس سر از باشگاه سرخ های پایتخت و تیم رقیب در بیاورد و به این شکل در آستانه تبدیل شدن به یک یاغی جدید سرخابی ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تکلیف شاهین مشخص نیست اما او برسر رفتن به پرسپولیس با حمیدرضا طاهرخانی هافبک سابق سرخ ها که در گذشته با هم چلنج هم داشتند، مشورت گرفته و این بازیکن معتقد است او می تواند در پرسپولیس موفق باشد و بهترین روزها را در کنار سیدجلال به عنوان یک مربی تجربه کند.

 

هنوز تیم جدیدت مشخص نشده است؟

حمیدرضا طاهرخانی گفت:

بله کمی این پروسه طول کشید اما با چند تیم صحبت هایی داشتیم و به زودی تصمیم نهایی را می گیرم. بیشترین وقت من را پروسه رفتم به لیگ پرتغال به خودش اختصاص داد تا ویزای من آماده شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و همین مساله باعث شد زمان زیادی را از دست بدهم. با این همه به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم.

 

همه بعد جدایی تو از پرسپولیس دنبال اتفاقات خوب بودند اما قبول داری این اتفاق نیفتاد؟

حمیدرضا طاهرخانی گفت:

بله متاسفانه سال گذشته رفتار خوبی با من نداشتند و با اینکه به دنبال پیشرفت بودم زمان آقای کالدرون به دنبال جدایی قرضی بودم که در نهایت من را به سمتی بردند که جدا شوم. با این حال خدا را شکر شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم امسال هم مثل چند سال گذشته به قهرمانی برسد و در فینال آسیا هم جام را به دست بیاورد.

 

حتما شنیدی که فامیلت قرار است به پرسپولیس بیاید؟

حمیدرضا طاهرخانی گفت:

بله با من تماس داشت و با هم صحبت کردیم. با هم در مورد شرایط پرسپولیس و دیگر مسائل صحبت کردیم و به او توصیه کردم که با تامل و صبر بهترین تصمیم را بگیرد.

 

از شاهین خواستی که به پرسپولیس بیاید یا نه؟

به هرحال بهترین تصمیم را باید خودش بگیرد اما قطعا به شاهین توصیه کردم که اگر پرسپولیس او را می خواهد جواب مثبت بدهد چون راه پیشرفت برای او باز خواهد بود. موقعیت زیادی برای موفقیت دارد و بهتر از این است که در استقلال پشت خط چند بازیکن بماند. با این حال تصمیم آخر را باید خودش بگیرد.

 

به نظرت این طوری با هواداران به مشکل نمی خورد؟

حمیدرضا طاهرخانی گفت:

سخت هست و دیدید که نادری چه شرایط سختی را برای پیوستن به استقلال تجربه کرد هرچند که به نظرم علی رغم میل باطنی اش این تصمیم را گرفت و با توجه به شرایط قراردادی که با تیم بلژیکی داشت در پرسپولیس نماند. با این حال بحث هواداری خیلی مهم است اما باید بازیکن شرایط موفقیت را هم در دنیای حرفه ای برای خودش لحاظ کند. من به شخصه اگر در چنین موقعیتی بودم چنین تصمیمی نمی گرفتم اما فوتبال است و باید به دنبال اتفاقات بزرگ بود. شاهین بازیکن با کیفیتی است و امیدوارم موفق باشد.

 

یعنی به نظرت او در کنار مدافعانی همچون سیدجلال و کنعانی زادگان می تواند موفق باشد؟

حمیدرضا طاهرخانی گفت:

فقط در یک کلمه بگویم آقاسید بهترین سکو و مربی برای شاهین خواهد بود اگر به پرسپولیس برود. حسین کنعانی زادگان هم مدافع ملی پوش است و بودن کنار این این دو باعث می شود که مربیان همه چیز تمام را کنار خودش ببیند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمیدرضا طاهرخانی پرسپولیس تهران حمیدرضا طاهرخانی شاهین طاهرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی وینگر مازندرانی و توانمند پرسپولیس که دیدار تیمش در اراک را به دلیل بیماری از دست داد حالا فرصت این را دارد تا مقابل سپاهان به توانمندی‌های تیم خود در فاز حمله اضافه کند.

هر چند از وقتی اورونوف در ترکیب سرخ‌ها درخشیده صادقی برخلاف یک سال و نیم گذشته نیمکت‌نشین بوده اما اوسمار روی او به‌عنوان هافبکی که می‌تواند توپ نگه دارد، کار ترکیبی انجام دهد و شوت بزند یا پاس خلاقانه بدهد، می‌تواند حساب کند.

در واقع صادقی در برخی بازی‌ها بعد از پایین رفتن توان بدنی مهره‌هایی مثل اورونوف، عالیشاه، سروش و ترابی وارد میدان شده و توانسته کانال‌های کناری زمین را فعال نگه دارد و البته با توجه به توانایی‌هایش اجازه ندهد با پیش آمدن حریف فشار مضاعفی روی دروازه سرخ‌ها ایجاد شود.

شاید اگر صادقی در بازی با آلومینیوم جزء لیست بود و به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت دانیال در پست دفاع راست باقی می‌ماند و شرایط بهتری در ترکیب سرخ‌ها به وجود می‌آمد و شاید حتی پرسپولیس می‌توانست برتری‌اش را پررنگ‌تر کند اما انگار قسمت سرخ‌ها بود که در آن بازی با غیبت برخی بازیکنان مثل وحدت، صادقی و عالیشاه تغییرات اوسمار و شرایطی که در ترکیب پرسپولیس ایجاد شد هارمونی خط دفاعی این تیم به‌هم بریزد و سرخ‌ها قدرت حفظ و مالکیت توپ را در دقایقی طولانی از مسابقه از دست بدهند.

به هر حال سعید صادقی که احتمالا چیزی حدود 15 تا 25 دقیقه فرصت حضور در ال‌کلاسیکوی وطنی را دارد باید در این بازی بدرخشد کما اینکه درخشش در بازی‌های بزرگ می‌تواند جایگاه از دست رفته او نزد اوسمار و هواداران را تا حدود زیادی ارتقا دهد.

دیگر خبرها

  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان