Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:22:11 GMT

لیگ برتر بسکتبال بانوان این هفته برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۶۳۰۰

لیگ برتر بسکتبال بانوان این هفته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محدودیت‌های جدید در شهرها و کلانشهرها با اعلام ستاد مبارزه با کرونا قرار است از اول آذر ماه ابلاغ شود.

با توجه به شرایط موجود، فدراسیون والیبال مسابقات لیگ برتر زنان و مردان را به مدت ۲ هفته به تعویق انداخت. در خصوص لیگ برتر بسکتبال بانوان هم شرایط جدید اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌ها از اول آذر اعمال می‌شود، هفته دوم لیگ برتر در گروه A قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه گروه A یک تیم اضافه دارد، قرار بود ادامه مسابقات این گروه ۶ و ۷ آذر برگزار شود که باید ببینیم دستورالعمل جدید چیست و شرایط به چه صورت خواهد بود. این احتمال وجود دارد در این روزها که محدودیت وجود دارد نتوانیم لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش فارس، هفته دوم مسابقات گروه B روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر قرار بود برگزار شود که باید دید ستاد مقابله با کرونا در ورزش چه ابلاغیه‌ای در خصوص لیگ‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بانوان ویروس کرونا فریده شجاعی نایب رئیس بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی