Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش دانش بشری از گذشته تا کنون دیگر زمان آن فرارسیده که کلیه شرکت ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای مشاوره سیستم خدمات پاسخگویی به مشتریان خود را به روز کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تلینا، در اینجا عواملی را برای شما شرح خواهیم داد، تا به اهمیت داشتن خطوط هوشمند IN و شماره تلفن اینترنتی پی ببرید و برای گسترش کسب و کار خود به دنبال استفاده از شماره های هوشمند باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلینا با چه هدفی خدمات خطوط تلفنی را ارائه می دهد؟

تلینا به عنوان ارائه دهنده خدمات متنوع در راستای گسترش ارتباطات در بستر اینترنت در کنار شماست و با ارائه خطوط تلفن های گوناگون به شما و انجام بیش از چندین پروژه های برقراری انواع شماره ها و مرکز تلفن ابری تا اینترنتی حاضر است تا تجربیات و محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

بهره گیری از شماره تلفن های اینترنتی و یا هوشمند، خدمات و امکاناتی را برای شما به دنبال خواهد داشت، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

افزایش رضایت مندی مشتریان

هنگامی که مشتریان سعی می کنند با بخش های گوناگون سازمان شما تماس بگیرند، اما زمانی طولانی مجبور به انتظار برای برقراری ارتباط با بخش مورد نظرشان می مانند، این رویداد هم برای شرکت بسیار ناامید کننده خواهد بود و هم برای مشتریان شما، چه بسا که این امر سبب از دست دادن برخی از مشتریان نیز خواهد شد.

در حالی که تلینا با شماره تلفن اینترنتی ارائه شده به شما بستری را برای بهبود و ارتقای این امر را ایجاد و تضمین خواهد کرد، که با توجه به مطالبی که بیان شد، مشتریان شما به سادگی و بدون اتلاف کم ترین زمان قادر خواهند بود، تا با شما تماس گرفته و با شما در ارتباط باشند.

ارتقای تسلط لازم بر ارتباطات کارمندان و مشتریانتان

گاها پیش می آید که کارمندان شما هنگام به انجام رساندن فرایند شروع همکاری و یا به انجام رساندن معامله ای با مشتری، از شماره شخصی خود استفاده می کنند، در این شرایط شما دیگر کنترلی بر آن قسمت از کار و پیگیری های انجام پذیرفته برای آن را از دست خواهید داد و آن را کنار می گذارید.

مراقبت از فعالیتهای انجام شده در یک شرکت بسیار مهم و قابل تامل است، حال تفاوتی ندارد که بخش پشتیبانی است یا بخش فروش و ... شما باید به تمام امور انجام شده و در حال انجام در سازمان خود تسلط و کنترل کافی داشته باشید.

چه عواملی سبب عدم دستیابی برخی سازمان ها به موفقیت می شود؟

بسیاری از شرکت ها از متوسط تا کوچک، تنها به خاطر عدم آمادگی برای به انجام رساندن حجم کاری بیشتر و همینطور پاسخگویی به تماس های مکرر مشتریان، پس از افزایش حجم ناگهانی میزان مشتریان، با ضرر جدی در حوزه کاری خود مواجه شدند.

بسیاری از شرکت های کوچک و نو پا به دلیل نداشتن اسم و رسمی مستحکم در بازار کار امروز می توانند برای اثبات توانایی و خدمات خود با تهیه خط تلفن هوشمند و اینترنتی از امکانات ویپ مانند: IVR، ارسال و دریافت فکس اینترنتی و ... استفاده کنند، تا زمینه ای را برای ایجاد اعتماد افراد به عنوان مشتری برای کسب و کار خود مهیا کنند.

با خطوط تلینا دیگر نگران تماس های از دست رفته نباشید

شما با داشتن خطوط اینترنتی از این مزیت بهره مند خواهید شد که دیگر بدون هیچ نگرانی قادر به پاسخ گویی تماس های دریافتی خود به صورت همزمان و بدون مشغولی در خط خود هستید، همینطور باعث بالا بردن روند کاری و افزایش فرآیند به انجام رساندن خدمات رسانی خود به متقاضیان نیز خواهید شد.

از دیگر کاربرد های خطوط هوشمند تلینا چیست؟

با توجه به این که مشتریان دوست ندارند در هنگام برقراری تماس با شرکت و یا سازمانی، زمان خود را در صف انتظار طولانی تلف کنند، در نهایت نیز ارتباطی با اپراتور برقرار نشود و خواسته آنها بی نتیجه بماند، در نتیجه سعی می کنند برای همیشه برند شما را به فراموشی سپرده و ترجیح می دهند با سازمان های بزرگ تری ارتباط برقرار کنند، آن هم تنها به دلیل عدم توانایی در پاسخگویی به موقع هنگام افزایش میزان درخواست ها توسط مشتری!

شما با بهره گیری از این خطوط خواهید توانست تا از امکانات بی نظیر موجود در VoIP به راحت ترین شکل ممکن بهره برده و باعث ایجاد سهولت در فرآیند کاری خود شوید.

برای داشتن این خطوط تنها کافیست بدون هیچ معطلی به سایت تلینا مراجعه کرده و درخواست شماره تلفنی اینترنتی خود که بر بستر ای پی به شما تحویل میگردد را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلفن اینترنتی خطوط هوشمند انجام رساندن شماره تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود