Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از «ایثار»، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه در بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اخلاق اسلامی در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری گفت: حفظ اخلاق و گشاده‌رویی در قرآن کریم و احادیث و روایات پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بارها مورد تأکید قرار گرفته و همه خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید خود را موظف به برخورد محترمانه و محبت‌آمیز با این ولی‌نعمتان جامعه اسلامی بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آیه ۳۴ سوره فصلت ادامه داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزیزترین قشر جامعه در ارتباط هستیم و رعایت اخلاق اسلامی شرط اول در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم. ممکن است برخی مقررات و ضوابط در برخی موارد مانع از اجابت درخواستی شود ولیکن برخورد مناسب و حفظ شأن و کرامت ایثارگران از اصولی است که هرگز نباید فراموش شود.

معاون رییس جمهوری در ادامه در خصوص آن دسته از فرزندان و همسران گرامی شهدا که سهام خود در صندوق اندوخته شاهد را فروخته‌اند، گفت: ۱۶۰۰ نفر از این عزیزان که در ماه‌های گذشته سهام خود را فروخته بودند، وجوه حاصل از فروش را دریافت کردند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش بنیاد برای حفظ و حراست از دارایی‌های ایثارگران افزود: کارگروه اقتصادی و بانکی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است و در همین راستا بازار گردانی مناسب برای مقاوم‌سازی سهام شرکت‌های بورسی مورد تأکید قرار گرفته است.
در این جلسه گزارش‌هایی از عملکرد معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مسکن ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در رابطه با پروژه‌های مسکن و پیشرفت‌های مربوط به مسکن ایثارگران در استان‌های یزد، خوزستان و تهران بزرگ توسط مدیران این حوزه‌ها ارائه شد.

​پیام تسلیت رییس بنیاد شهید در پی شهادت جانباز «ورکیانی»

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت جانباز گرانقدر «حمید ابراهیمی ورکیانی» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم جانباز شهید ابراهیمی ورکیانی گفته است: جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند. آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «جانبازان ما، در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدت‌اند. این فضیلت، مخصوص آن‌ها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتی که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند».
 به ‌یقین جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به هم‌رزمان شهیدشان واصل می‌کند. وصل عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر «حمید ابراهیمی ورکیانی» به پدر شهیدش «حسن ابراهیمی ورکیانی» و برادران شهیدش «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
 روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

۲۳۵۲۳۵ کد خبر 1456218

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراهیمی ورکیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود