Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با بالا آمدن بدهی‌های شدید بانکی آمریکا و بیکار شدن روزانه افراد زیادی در این کشور، نانسی واندن هوتن اقتصاددان ارشد موسسه اقتصادی آکسفورد، گفت: بحران شدید بیکاری و تعطیلی صنایع در آمریکا خبر از رکود بی سابقه‌ای حتی بدتر از رکود ۱۹۴۱ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر‌های به دست آمده حاکی از این است که اقتصاد این کشور با کاهش بی سابقه تولید ناخالصی منفی ۳۲.۹ درصد و کاهش صادرات بیش از ۶۵ درصد و واردات ۵۳.۴ درصد مواجه شده است.

در این بین کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #افول_اقتصادی_آمریکا به این بحران اقتصادی واکنش نشان دادند. پیش از این نیز کاربران با آشوب‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به وجود آمد هشتگ #افول_آمریکا را داغ کرده بودند.

بیشتر بخوانید

آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد

در ادامه گزیده‌ای از  توئیت‌های منتشر شده با هشتگ افول اقتصادی آمریکا را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا افول آمریکا افول قدرت آمریکا افول اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های ایران، اتهام‌های تکراری درباره نقش منطقه‌ای ایران را بر زبان آورد.

به گزارش ایسنا، «گرنت پایس» وزیر دفاع انگلیس روز جمعه و پس از قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به «بی‌ثبات‌کردن منطقه» متهم کرد.

 وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انگلیس در حالی ایران را به دامن زدن به ثباتی در منطقه متهم کرده که خود حامی اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده و به همراه آمریکا چندین بار به خاک یمن حمله کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد