Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@03:24:43 GMT

«غير عادي» صدرنشين گيشه آمريکا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۷۱۰۹

«غير عادي» صدرنشين گيشه آمريکا شد

خبرگزاری آریا-در هفته‌هایی که استودیوها تمایلی به اکران فیلم‌های مهم خود ندارد، فیلم «غیر عادی» با فروشی اندک گیشه آمریکا را تسخیر کرد.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «غیر عادی» محصولی از کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن، در هفته نخست اکران خود توانست با فروش 3.7 میلیون دلاری در صدر گیشه آمریکا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در عصر کرونا و در حالی که مخاطبان هنوز تمایلی برای رفتن به سینما ندارند و از طرفی هر فیلمی که قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، انتشارش عقب افتاد، همین بلیت فروشی اندک کافی بود تا فیلم «غیرعادی» به راحتی پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. این اثر در 2472 سینما در آمریکای شمالی اکران شد و در 20 گیشه جهانی 1.9 میلیون دلار فروخت تا در مجموع به 5.6 میلیون دلار برسد.
در فیلم «غیر عادی» ویسن وو در نقش یک قاتل سریالی بازی می‌کند و کاترین نیوتون هم یک نوجوان دبیرستانی است. کریستوفر لندون که فیلم «آشفته» از سه گانه «فعالیت فراطبیعی» را نویسندگی کرد و کارگردان «روز مرگت مبارک» هم بود، فیلم «غیرعادی» را در رده سنی بزرگسال ساخته است. این اثر که عموماً نقدهای مثبتی داشته، با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده است.
تحلیلگران معتقد هستند که این فیلم با توجه به وضعیت پاندمی کرونا و همینطور بسته بودن تعدادی از سینماهای آمریکا افتتاحیه خوبی داشته است و بسیار سودآور خواهد شد. کمپانی سازنده فیلم هم امیدوار است با وجود نبود رقیب در گیشه، این فیلم مدت زمانی طولانی را برای اکران داشته باشد.
«بگذار برود»، «جنگ با پدر بزرگ» و «بیا بازی» فیلم‌هایی هستند که در رتبه‌های بعدی فروش آمریکا قرار گرفته اند. فیلم جدیدی «آمونیت» نیز دیگر فیلم تازه اکران این هفته بود.
عموماً فیلم‌ها 75 الی 90 روز پیش از آنکه به صورت دیجیتالی ارائه شوند، باید در سینماها نمایش داده شده باشند؛ با قراردادی که یونیورسال امضا کرد این شرکت می‌تواند بعد از 17 روز این فیلم ها را به صورت آنلاین نمایش دهد. سینمای AMC نیز در ازای این قرارداد بخشی از سود کمپانی در نمایش آنلاین را دریافت می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غیر عادی صدرنشین گیشه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک