Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهربا اشاره به اجرای ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در استان بوشهر گفت: علاوه بر آن عملیات اجرایی یک‌هزار میلیارد تومان پروژه آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران گذر از تابستان و بحران آب و یکپارچه سازی شرکت آبفا استان بوشهر با تشریح وضعیت کرونایی استان در تابستان امسال اظهار داشت: در این فصل به سبب کاهش مصرف برق و کنترل بیماری کرونا تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه در این فصل آب مصرفی در شهرها و روستاها افزایش یافت افزود: مصرف آب در فصل گرما و شیوع کرونا افزایش یافت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آبفای در تامین آب پایدار مشترکان جای قدردانی و تحسین دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده، در فصل تابستان در تامین آب آشامیدنی پایدار با حداقل مشکل سپری شد گفت: خدمات آبرسانی شبانه‌روزی است که در اوج گرما تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت دوچندان می‌شود.

حمزه‌پور، یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با تحقق این برنامه، خدمات این شرکت گسترش یافت و ثمره یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی افزایش خدمت‌رسانی به جامعه است.

وی، همدلی و همراهی کارکنان در تحقق مطالبات مردم را یکی از ویژگی‌های مهم این شرکت دانست و بیان کرد: یکی از عوامل موفقیت این شرکت در اجرای طرح‌های آبرسانی همدلی و همکاری همگانی است که سبب حل مشکلات و تحقق خواسته‌های مردم شد.

10درصد منابع آب آشامیدنی استان بوشهر از آب‌شیرین‌کن‌ها تأمین می‌شود قول وزیر نیرو برای تامین شرب بوشهری‌ها با اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن از دریا 30 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع آبرسانی روستایی دمیگز استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه 600 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در دست اجرا است خاطر نشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر 600 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا است که 64 پروژه آن شاخص و کلیدی است.

حمزه‌پور از اجرای طرح‌های آب شیرین‌کن با سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: بخشی از این پروژه‌ها از جمله آب شیرین‌کن‌های سیراف- جم و بوشهر قبل از تابستان سال آینده وارد مدار تولید می‌شود.

انتهای پیام/190/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان پروژه آب استان بوشهر آب شیرین کن آب و فاضلاب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر