Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اوزیل گران‌ترین بازیکن آرسنال است که چندی است در لیست بازیکنان این تیم قرار نمی‌گیرد. دلیل اصلی این بی توجهی مربیان نسبت به او تبلیغ اسلام و انتشار تصاویر نیایش و قرآن در شبکه‌های اجتماعی است. خبرگزاری میزان _ جام جم در اینستاگرام نوشت: نزدیک یک سال است گران قیمت‌ترین بازیکن آرسنال در ترکیب ثابت این تیم بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امری» مربی قبلی آرسنال با اوزیل مشکلات زیادی داشت به نظر می‌رسید «آرتتا» مربی جدید با این ستاره مسلمان مشکلی نداشته باشد، ولی اوضاع اوزیل بدتر شد و حتی در لیست بازیکنان آرسنال قرار نمی‌گیرد، اما ظاهرا دلیل بی توجهی مربیان آرسنال به اوزیل، حواشی بیرون زمین است نه مسایل فنی.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: بحران در آرسنال بعد از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: اوزیل آرسنال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!