Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این اداره و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌ شده است.

"مصیب حیدری" افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد، برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سه میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت ‌شده است، اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۶۲۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.  
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: از میزان تسهیلات پرداخت‌ شده به مددجویان در سال جاری ۳۴۶ مورد با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده است.
حیدری تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از محل بانک قرض‌الحسنه مهر را ۲۲۹ مورد عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات پرداخت‌شده در این بانک یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی بیان کرد: از محل منابع بانک رسالت نیز ۴۵ مورد تسهیلات با اعتبار ۲۲۵ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری پرداخت شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه كهگيلويه و بويراحمد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی کمیته امداد منطقه یک یاسوج میلیون تومان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان