Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد سرخیو راموس به زودی با باشگاه رئال مادرید به پایان می رسد. از همین رو تیم پاریسن ژرمن برای جذب این بازیکن پیشنهاد دستمزد سالیانه ۲۰ میلیون یورو را به او داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید تا ۳۰ ژوئن قرارداد دارد و از ۱ ژانویه می تواند مذاکرات خود با سایر باشگاه ها را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از AS، هواداران رئال مادرید و زین الدین زیدان به شدت خواهان تمدید قرارداد سرخیو راموس هستند و این موضوعی جدی برای مدیران باشگاه محسوب می شود. اما مشکل اینجاست که طبق گفته افراد نزدیک به بازیکن، رئال مادرید قصد ندارد پیشنهاد تمدید قرارداد بیش از ۱ سال (تا ۲۰۲۱) ارائه کند.

قانون نانوشته تمدید یک ساله قرارداد با بازیکنان بالای ۳۰ سال در رئال مادرید تنها در خصوص کریستیانو رونالدو صادق نبوده که در آن زمان در ۳۱ سالگی قراردادی ۳ ساله با رئال مادرید امضا کرد. با اینحال بازیکنی مثل په په به همین علت در سال ۲۰۱۷ از رئال مادرید جدا شد.

باشگاه قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد ۱+۱ ساله به راموس ارائه کند که تمدید قرارداد برای سال دوم به یک سری متغییر ها از جمله عدم مصدومیت طولانی مدت بستگی دارد. راموس با وجود اینکه هنوز جلسه ای خصوصی با فلورنتینو پرز نداشته، اما اعلام کرده که قصد دارد در رئال مادرید مانده و همینجا بازنشسته شود. با توجه به ۳۴ ساله بودن و ۱۶ سال وفاداری به باشگاه، راموس احساس می کند که لایق تمدید ۲ ساله قرارداد است تا بتواند در سانتیاگو برنابئوی جدید که در تابستان ۲۰۲۲ آماده خواهد شد هم بازی کند.

حالا به نظر می رسد پاری سن ژرمن آماده است تا پیشنهاد قراردادی ۳ ساله با دستمزد ۲۰ میلیون یورو در سال را به کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید ارائه کند، در حالیکه راموس حاضر به تمدید قرارداد دو ساله با رئال مادرید به ارزش سالانه ۱۲ میلیون یورو است. تصور رئال مادرید بدون سرخیو راموس سخت است و هواداران این تیم امیدوار به تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان فلورنتینو پرز پاریسن ژرمن رئال مادرید زین الدین زیدان فلورنتینو پرز لالیگا اسپانیا تمدید قرارداد رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه!

همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

کد خبر 847376 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!