Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن مدنظر پرسپولیس گفت: امیدوارم با پرسپولیس قرارداد ببندم و بتوانم جواب اعتماد یحیی گل محمدی را بدهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی مهدی خانی درباره مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم اظهار داشت:‌ خدا را شکر مذاکرات خوبی با آقای سمیعی داشتم. فردا کارهای تست پزشکی را انجام می دهم و اگر مشکلی نباشد، با این تیم قرارداد می بندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت صدور رضایت نامه‌اش از سوی باشگاه واراژدین کرواسی گفت: دو باشگاه با هم در ارتباط هستند و به توافق هایی هم رسیده اند تا کار حضور من در پرسپولیس انجام شود.

مهاجم فصل گذشته تیم واراژدین کرواسی درباره اینکه با این تفاسیر باید وی را بازیکن جدید پرسپولیس دانست، توضیح داد: به امید خدا این اتفاق رخ می دهد.

مهدی خانی درباره زمان قرارداد خود با پرسپولیس خاطرنشان کرد: به امید خدا فردا این موضوع معلوم می شود.

وی درباره بازی کردن زیرنظر یحیی گل محمدی در شهر خودرو گفت: با توجه به اینکه در تیم پدیده شاگرد آقا یحیی بودم از وی شناخت دارم و از اعتماد گل محمدی هم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس مثمرثمر باشم و بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

مهاجم سال‌های اخیر تیم های ملی فوتبال پایه درباره اهدافش از حضور در پرسپولیس گفت: این تیم قهرمان چهار سال اخیر ایران بوده و 2 سال هم به فینال آسیا رفته است. در این تیم چیزی به جز قهرمانی در آسیا و لیگ بازیکنان و مربیان را رضایت نمی کند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏