Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان آلمانی توپچی ها به تمجید از هم‌وطن خود می پردازد. 

برند لنو، دروازه بان باشگاه آرسنال در تیم ملی آلمان با توجه به حضور مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر، همواره کار بسیار سختی برای حضور در دروازه مانشافت داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Welt، از برند لنو راجع به رقابت ها مانوئل نویر برای حضور در دروازه تیم ملی آلمان سوال شد و او پاسخ داد:

مطمئنا کار آسانی ندارم اما من دقیقا می دانم که برای حضور در ترکیب اصلی با چه کسی سر و کار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانم وضعیت را به شکل بسیار خوبی ارزیابی کنم. برای حضور در دروازه، بهترین دروازه بان جهان را پیش روی خود دارم. از نظر من، مانوئل بهترین دروازه بان جهان طی 40-30 سال اخیر بوده است. این مسئله (عدم قرارگیری در ترکیب اصلی) مرا دیوانه نمی کند و من سعی می کنم تا همه چیز را به شکل مثبتی ارزیابی کنم. 

همچنین بخوانید:

سپ مایر: به مانوئل نویر بابت رسیدن به رکوردم تبریک می گویم

آندره اونانا: مانوئل نویر الگوی من و بزرگ ترین دروازه بان جهان است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان جهان برای حضور مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!